תפריט סגור

הובלות קטנות בת ים

שירות הובלות קטנות בבת ים מסייע רבות למי שמחפש שירות להובלה של חפצים בודדים וכבדים כמו: ספות, כורסאות, מיטות, ארונות, מקררים, מכונות כביסה, פסנתרים או אפילו ארגזים בודדים. אצלנו בפורטל MoversTLV תוכלו למצוא מובילים שמתמחים בהובלות קטנות בבת ים, לקבל מהם הצעות מחיר משתלמות, להשוות ולחסוך במחירי ההובלה. הפורטל זמין עבורכם 24 שעות ביממה והוא חינמי! היכנסו כבר עכשיו ועוד היום תקבלו הצעות מחיר. איך נקבעים מחירי ההובלה? פרטים מחכים לכם במאמר הבא!

להובלות קטנות בבת ים על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

הובלות קטנות בבת ים

מחירון הובלות קטנות בבת ים

פריט להובלה

טווחי מחירים להובלה

הובלת סלון דו מושבי

200-250 ₪

הובלת מיטת נוער

250-300 ₪

הובלת שידת טלוויזיה

200-350 ₪

הובלת מכונת כביסה

200-250 ₪

הובלת שולחן מחשב

200-250 ₪

הובלת שולחן מטבח

200-250 ₪

הובלת משרדים

500-800 ₪ לחדר

הובלות קטנות בבת ים: מתי השירות משתלם במיוחד?

מי לא מכיר את זה? מצאתם דירה חדשה ואתם חייבים לעבור אליה בהקדם, וגם לפנות את הדירה שלכם במהרה כי הדיירים החדשים רוצים להיכנס כמה שיותר מהר. עם זאת, כמות הציוד בדירה שלכם לא מצדיקה לשלם להובלה גדולה ולכן אתם רוצים לעשות את ההובלה לבד. אבל מה עושים עם ההובלה של המזנון? הובלה של המקרר או מכונת הכביסה הגדולה? החדשות הטובות הן שיש פתרון! שירות הובלות קטנות בבת ים מיועד במיוחד למי שמעוניין להוביל פריטים בודדים בלבד מן הדירה, כך שההובלה עצמה לוקחת רק כמה שעות. גם מי שאין לו הרבה זמן יכול להנות מהשירות הזה. בנוסף, ניתן גם להזמין שירותי אריזת דירה על ידי צוות מיומן או פירוק והרכבה של הציוד.

איך נקבעים המחירים בהובלות קטנות בבת ים?

אחד היתרונות הבולטים בהובלות קטנות בבת ים הוא השירות והמחירים הזולים במיוחד (סטודנטים יכולים ליהנות ממחירים זולים יותר, שווה לברר מול חברת ההובלות!) עם זאת, כל מקרה לגופו וכל לקוח יכול לשלם סכום אחר הנקבע לפי פרמטרים שונים, כמו לדוגמה:

  • מיקום הדירה והדירה אליה עוברים
  • כמות החפצים שצריך להעביר
  • אם יש מעלית או אל בדירה
  • אם משתמשים בשירותים נוספים מעבר להובלה
  • גודל הצוות הדרוש

מי שמעוניין לחסוך כמה שיותר כסף בהובלת הדירה, יכול לארוז את מרבית החפצים לבד. יחד עם זאת, כדאי לשים לב היטב שאריזת החפצים מתבצעת כמו שצריך, אחרת המעבר עלול לקחת יותר זמן מהצפוי. מומלץ לרכוש אך ורק קרטונים איכותיים, בעלי מספר שכבות. כך ניתן להגן על הציוד בצורה האידיאלית ביותר ולהיות בטוחים שהציוד לא ייפול במהלך במהלך ההובלה הקטנה. בנוסף, לא כדאי לוותר על האביזרים הנלווים להובלה, כמו: רכישה של ניילון נצמד או ניילון בועות לעטיפה של חפצים שבירים ועדינים, על מנת שאלה יהיו מוגנים מפני אבק (לדוגמה, ספות וכורסאות). כמו כן, חשוב שתגעו כי את הקרטונים לאריזת החפצים למעבר דירה ניתן לרכוש אצל חלק מהמובילים.

השוואת מחירים למציאת המחיר המשתלם ביותר

מכיוון שיש כל כך הרבה חברות המציעות שירותי הובלות קטנות בבת ים, עלולים ללכת לאיבוד ולא לדעת באיזו חברה לבחור. במיוחד בשביל זה ניתן לערוך השוואת מחירים ללא עלות אצלנו באתר. הצוות המיומן שלנו ערך בדיקה מקיפה למציאת החברות המומלצות בלבד, כדי שקהל הלקוחות שלנו לא ייקח סיכונים מיותרים אלא ירוויח מהשירות המקצועי והטוב ביותר. לאחר החיפוש יתקבלו 4 הצעות מחיר משתלמות, מביניהן ניתן לבחור.

השוואת המחירים שלנו נעשית בכל הארץ ומשלבת אך ורק חברות מקצועיות בלבד! שאלות? השאירו פרטים ונשמח לעזור לכם!

להובלות קטנות בבת ים על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

שירותים נוספים לתושבי בת ים

דילוג לתוכן