תפריט סגור

הובלות קטנות לסטודנטים

פורטל MoversTLV הוא חינמי ומאפשר לכם לבחור חברת הובלות בעלת שירותים של הובלות קטנות לסטודנטים ע"י קבלת המלצות של עד כארבע חברות הובלה מהטובות והמומלצות בשוק הישראלי. השימוש בפורטל זמין עבורכם עשרים וארבע שעות ביממה, היכנסו כבר עכשיו!

להובלות קטנות לסטודנטים על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

הובלות קטנות לסטודנטים

מחירון הובלות קטנות לסטודנטים

פריט להובלה

טווחי מחירים להובלה

הובלת סלון דו מושבי

200-250 ₪

הובלת מיטת נוער

250-300 ₪

הובלת שידת טלוויזיה

200-350 ₪

הובלת מכונת כביסה

200-250 ₪

הובלת שולחן מחשב

200-250 ₪

הובלת שולחן מטבח

200-250 ₪

הובלת משרדים

500-800 ₪ לחדר

שירות הובלות קטנות לסטודנטים

אם גם אתם הופכים השנה לסטודנטים מן המניין, ראשית, ברצוננו לברך אתכם על השלב החדש והמשמעותי בחייכם. אם גם אתם עוברים לדירה חדשה או מובילים יחידת דיור וצריכים סיוע בתהליך המעבר רצינו להגיד לכם שאתם לא לבד בתוך התהליך ולהעניק לכם את הפתרונות שלנו למעבר מוצלח מתוך שנים של ניסיון וצבירת ידע.

קודם כל, מה כוללים השירותים של הובלה קטנה לסטודנטים?

  • הובלה של חפץ יחיד ממכשיר חשמל, ארונות, מיטות, הובלה של מדיח כלים ועד פסנתרים
  • סיוע בפירוק ובהרכבה של ארונות, מיטות וכו'
  • הובלה של חפץ לקומה גבוהה באמצעות שימוש במנוף הרמה
  • אחסון חפצים ושמירה עליהם עד תום תהליך המעבר

להובלות קטנות לסטודנטים על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

אז למה בעצם לבחור בשירות של הובלות קטנות לסטודנטים?

הובלה קטנה לסטודנטים כשמה כן היא. מדובר על הובלה של חפץ יחיד או כמה רהיטים בודדים מנקודה לנקודה למשל הובלה של מספר קרטונים או מוצר חשמל בודד. אם אתם זוג צעיר או סטודנטים המחליטים על מעבר הרי שאתם מכירים עד הקשיים הרבים העומדים לפניכם עם תחילתו של תהליך המעבר. פתאום אתם נדרשים לשלם המון כסף לשכר דירה, הלחץ בו אתם נתונים בעבודה או בלימודים והמהירות בה דברים צריכים להיעשות יכולים לשגע כל אחד. הלחץ כמובן הופך משמעותי בעונות הלחץ שלפני תחילת השנה בעיקר. הלחץ מונע מכם להתחיל את השנה החדשה בנחת ולהתמקד בהסתגלות למקום חדש. היתרון בשירות הובלות קטנות לסטודנטים היא ההתעסקות המועטה. הדירה אליה אתם עוברים קטנה, יש לכם מעט ציוד, אין סיבה שתוציאו כסף על שירות הובלה שאתם לא באמת צריכים. אלא אם מדובר בהובלה של מכשיר חשמל יקר כמו הובלת מכונת כביסה או מקרר, מיטה או איזה ארון גדול. ולמה שלא תיקחו את החפץ בעצמכם אתם שואלים? אחרי שנים רבות של ניסיון אנחנו בMoversTLV יכולים להעיד כי אין חכם כבעל ניסיון. שילמתם על החפצים שלכם כסף רב אתם לא רוצים לפגום בציוד שלכם בגלל שהארון לא עובר דרך הדלת. פעמים רבות היעזרות ביד מיומנת ומקצועית יכולה להוביל לשלמות הציוד שלכם ובעיקר לתהליך מהיר, קל ופשוט. בנינו, שקט, זה הדבר הכי משמעותי עבורכם כרגע בשביל התחלה חלקה ונעימה נטולת לחצים עד כמה שניתן.

שתי המלצות שאסור לשכוח כאשר אתם מזמינים שירות הובלות קטנות לסטודנטים

  1. אל תחסכו בפרטים: גם כשמדובר על הובלה קטנה, ספרו למוביל שלכם אל מיקום הדירה שלכם, הקומה, גודל הפריט וכו'. ככל שיהיו יותר פרטים כך תיאום הציפיות יהיה מדויק יותר ופעולת העברה תיעשה בקלות וביעילות.
  2. הכינו את מה שצריך: אם צריך לארגן את החדר בצורה מסוימת לבואו של הפריט, אם צריך לפרק או להרכיב, כל דבר שתכינו מראש יקצר את תהליך ההובלה.

אנחנו בפורטל מזמינים אתכם למלא את הפרטים שלכם עוד היום ולקבל עד כ-10 דקות שיחה מנציג שירות שיעזור לכם בבחירת חברת הובלות המושלמת עבורכם המעניקה שירות של הובלות קטנות לסטודנטים.

להובלות קטנות לסטודנטים על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

דילוג לתוכן