תפריט סגור

הובלת בית פרטי

מחפשים להוביל בית פרטי במחיר הכי משתלם?
למה לשבור את הראש ולהוביל את הבית הפרטי לבד אם אפשר להיעזר במומחים שלנו?
פנו לצוות המומחים של MoversTLV ונשמח להציע לכם הצעת מחיר הוגנת להובלת בית פרטי עוד היום.

moverstlv הובלת בית פרטיכולנו צוברים רכוש וציוד לאורך השנים וברוב המקרים, אנו כלל לא מודעים לכמויות הריהוט והציוד אותו צברנו, עד לרגע בו אנו מקבלים החלטה לעבור דירה.

ברוב המקרים, ככל שהבית גדול יותר, כך גם כמות הציוד תהיה גדולה יותר, לכן מי שמתכנן לעזוב בית פרטי וכחלק מכך גם עולה לו הצורך בשירות של הובלת בית פרטי, יגלה מהן הכמויות של הציוד אותן צבר, שעה שיבקש הצעת מחיר מחברות ההובלה, כאשר רוב חברות ההובלה דורשות פירוט של הציוד אותו מעוניינים להעביר, על מנת להעניק הצעת מחיר מדוייקת.

הובלה של בית פרטי, יכולה להיראות לעיתים כמשימה שהיא כמעט בלתי אפשרית בעיקר, עבור אנשים שלא עברו דירה במשך שנים ארוכות וצברו ציוד, ריהוט ורכוש רב. הדבר נכון גם לגבי אנשים המחפשים לבצע הובלה של תכולת דירת יוקרה.

החדשות הטובות הן, שבחירה בחברת הובלה מקצועית המתמחה באופן פרטני בתחום של הובלות בית פרטי, יכולה להוות ללא כל ספק הצעד חשוב בתהליך, כאשר צוות העובדים של החברה, ידע להשתלט ולטפל גם בכמויות ציוד גדולות במיוחד.

הובלת בית פרטי – בחירת החברה

יש לא מעט שיקולים אשר ישפיעו על בחירת חברת הובלה עבור בית פרטי ובין היתר:

  • ניסיון – כדאי לוודא שהבחירה היא בחברה בעלת ניסיון בעולם הובלות, אשר במסגרת אותו הניסיון התמחתה באופן פרטני בהובלת בתים פרטיים או ביצוע של הובלות אשר נחשבות למורכבות.
  • שירותים נלווים – לעיתים, לצד שירותי ההובלה של הבית הפרטי, יעלה הצורך גם בשירותים נלווים נוספים כמו: פירוק והרכבת רהיטים, שירותי אריזה של ריהוט ושירותים אחרים שיכול לעלות הצורך בהם בהליך של הובלה.
  • מחיר – מכיוון שעלויות של הובלת הבית הפרטי יכולות להיות גבוהות יחסית, כדאי לבקש הצעות מחיר ממספר חברות ולנסות ולאתר חברה אשר תציע את הצעת המחיר האטרקטיבית ביותר.
  • ציוד הובלה – כדאי לבדוק באיזה רכבים החברה עושה שימוש לצורך הובלת הדירה, האם מדובר ברכבים סגורים או פתוחים, האם הרכבים חדישים או לפחות במצב טוב וכדומה.
  • שירות – בדומה לשירותים אחרים, גם כאשר מדובר בשירותים של הובלת בתים פרטיים, טיב השירות והזמינות של החברה הם אלמנטים אשר ישפיעו על הבחירה. ניתן להתרשם מטיב השירות של החברה, במהלך פגישת הייעוץ הראשונה שתתקיים עמה.
  • ביטוח – כדאי לוודא שחברת ההובלה הנבחרת למטרה, מספקת ביטוח על התכולה בהליך ההובלה, כך שאם חלילה הציוד יפגע בזמן ההובלה, ניתן יהיה לקבל פיצוי על אותה הפגיעה.

שימת דגש על כל הפרטים הללו בעת בחירת חברה להובלת בית פרטי, תאפשר שקט נפשי, בידיעה שמדובר בחברת הובלות מקצועית ואמינה, אשר תדאג שכל התכולה תגיע בשלום אל יעדה החדש.

קבלת ההחלטה הנכונה
מכיוון שהובלת בית פרטי הינו שירות מורכב יחסית, קיימת חשיבות גבוהה לבחור את החברה בקפידה תוך שימת דגש על כל הפרמטרים, אשר יכולים להבטיח מעבר חלק, מקצועי ואיכותי. כדאי לבדוק מול אותה חברת ההובלה במידת הצורך האם היא מספקת שירות אחסון של רהיטים, שירות אשר יכול לשמש אתכם בתקופץ ביניים במעבר בין דירות.

כאמור, הליך בחירת חברת ההובלה יכול להיות לא פשוט וכאן בדיוק פורטל הובלות נכנס לתמונה.
כל מה שאתם צריכים לעשות זה להשאיר פרטים באתר והצוות יחזור אליכם עם הצעות מחיר אטרקטיביות מחברות הובלה מקצועיות ומנוסות, אשר מתמחות באופן פרטני בהובלה של בתים פרטיים.

מעוניינים בשירות של הובלת בית פרטי? מוזמנים ליצור קשר כבר היום עם "פורטל ההובלות" בטלפון – 072-3728-449

דילוג לתוכן