תפריט סגור

הובלת חדר ילדים

מחפשים להוביל חדר ילדים במחיר הכי משתלם?
למה לשבור את הראש, לפרק ולהוביל את חדר הילדים לבד אם אפשר להיעזר במומחים שלנו?
פנו לצוות המומחים של MoversTLV ונשמח להציע לכם הצעת מחיר הוגנת להובלת חדר ילדים עוד היום.

moverstlv הובלת חדר ילדיםישנם מספר מצבים בהם יעלה הצורך בשירות של הובלת חדר ילדים:

  • בעת קניית חדר ילדים חדש – לא תמיד חנות הרהיטים ממנה נרכוש את חדר הילדים תספק שירותי הובלה מטעמה וגם אם כן, הצעת המחיר עבור ההובלה לא תמיד תראה כמשתלמת ביותר אותה ניתן לקבל.
  • בעת קניית חדר ילדים מיד שניה – אם קניתם חדר ילדים מיד שניה או רק חלק ממנו ואתם זקוקים רק להובלת המיטה של הילד והספריה, עדיין מוטלת עליכם האחריות גם להוביל את הריהוט מהמקום בו הוא נמצא (משימה אותה לא ניתן יהיה לבצע ברוב המקרים באופן עצמאי).
  • כחלק ממעבר דירה – לעיתים בעת מעבר דירה, התכולה המרכזית אותה יעלה צורך להוביל הוא חדר ילדים (נפוץ במקרים בהם העוברים חיו בדירה שכורה ומלבד קניית חדר ילדים הם לא רכשו פרטי ריהוט אחרים).

בחירת חברת הובלה לצורך הובלת חדר ילדים

לא משנה מהי הסיבה בגינה עולה הצורך להוביל חדר ילדים, חשוב כמובן, לוודא שההובלה תתבצע על ידי חברת הובלה מקצועית ומנוסה, כאשר במקרים רבים מומלץ אף לוודא שאותה החברה מציעה גם שירות של פירוק והובלה של ארונות ורהיטים אחרים והרכבתם ביעד החדש.

יש כמובן, עוד מספר פרמטרים שכדאי לשים עליהם דגש בהליך בחירת החברה:

  • ניסיון ורמה מקצועית של החברה – הובלת חדר ילדים עלולה להיות מורכבת ולכן, מצריכה מצד החברה ניסיון וידע רב בתחום.
  • ביטוח תכולה – כדאי לבדוק שהחברה הנבחרת אכן מציעה שירות של ביטוח התכולה או במקרה הזה, ביטוח של חדר הילדים.
  • המלצות – אם יש אפשרות לקבל המלצות אמינות על חברת ההובלה המדוברת, מדובר באלמנט אשר יוכל להסב שקט נפשי לגבי הבחירה באותה חברת הובלות. בעידן האינטרנט, זה לא עניין מורכב מדי למצוא המלצות וחוות דעת על חברות ההובלה השונות.
  • עלות – כמובן, שהמטרה תהיה לשלם כמה שפחות עבור שירות ההובלה האיכותי והמקצועי ביותר אותו ניתן יהיה לקבל. באמצעות קבלת הצעות מחיר לגבי הובלה של חדר ילדים, ממספר חברות שונות, ניתן יהיה לאתר בסופו של דבר את החברה אשר תציע את השירות במחיר האטרקטיבי ביותר.
  • רכב ההובלה – אם מדובר בהובלה המתקיימת בעונת החורף, כדאי לוודא שהיא מתבצעת באמצעות משאית סגורה, מה שיבטיח את השמירה המיטבית על הריהוט של חדר הילדים בהליך ההובלה.

כיצד לאתר את חברת ההובלה המתאימה?
רוב האנשים לא יבחרו חברת הובלה לצורך הובלת חדר ילדים מבלי להפעיל שיקול דעת מקדים. החדשות הטובות הן שיש דרך אחרת אשר בכוחה לייעל במידה רבה את הדרך לאיתור חברת ההובלה.

כל שצריך לעשות לצורך המטרה, זה לחייג לטלפון 072-3728-449 או להשאיר פרטים בטופס ייעודי ב"פורטל הובלות" ובתוך זמן קצר מרגע השארת הפרטים, צוות הפורטל יחזור אליכם עם הצעות מחיר מחברות הובלה שונות המתמחות בהובלת חדרי ילדים.

כל שתצטרכו לעשות בשלב הבא, זה כאמור, לבחור את החברה המקצועית והמנוסה ביותר, אשר תציע את הצעת המחיר האטרקטיבית ביותר האפשרית.

דילוג לתוכן