תפריט סגור

הובלת כלי נגינה

מחפשים להוביל כלי נגינה במחיר הכי משתלם?
למה לשבור את הראש ולהוביל את כלי הנגינה לבד אם אפשר להיעזר במומחים שלנו?
פנו לצוות המומחים של MoversTLV ונשמח להציע לכם הצעת מחיר הוגנת להובלת כלי נגינה עוד היום.

moverstlv הובלת כלי נגינההובלה של כלי נגינה נחשבת להובלה מורכבת יותר, בעיקר כאשר מדובר בהובלה של כלי נגינה כבדים כמו פסנתר כנף לדוגמא.
הובלה של כלי נגינה דורשת מקצועיות ועדינות רבה (כלי הנגינה חשוף למפגעים שונים בהליך ההובלה וחשוב מאוד להגן עליו ולעשות כל שניתן כדי למנוע את הפגיעה).

מעבר לכך, אם נחזור רגע לצורך בהובלה של פסנתר, לעיתים יהיה צורך להשתמש לשם כך במנוף הרמה, אשר יכול להוות כדרך היחידה באמצעותה ניתן יהיה להוביל את הפסנתר בבטחה אל יעדו החדש.
כך יוצא, שכאשר עולה הצורך בשירותי הובלת כלי נגינה, קיימת חשיבות גבוהה לבחור בחברת הובלה אשר מתמחה באופן פרטני בהובלה מהסוג הזה וכחלק מכך, מחזיקה בכלים ובכוח האדם המיומן להוביל את כלי הנגינה בשלמותם אל עבר מעונם החדש.

הובלת כלי נגינה מכל הסוגים

זה אומנם נכון שיש כלי נגינה אותם תוכלו להעביר באופן עצמאי כמו לדוגמא, גיטרה קלאסית או חליל, אבל לעומת זאת, יש כלי נגינה שההעברה שלהם טומנת בחובה מורכבות קצת יותר גבוהה ולכן, הצורך יהיה בהובלה אשר תתבצע על ידי חברת הובלות מקצועית ומנוסה, אשר מתמחה באופן פרטני בהובלה של כלי נגינה.
בין כלי הנגינה אותם חברת הובלה ערוכה להוביל:

  • הובלה של פסנתר – פסנתר לא ניתן להוביל באופן עצמאי, מכיוון שמדובר ביחידה אחת כבדה וגדולה במיוחד. ברוב המקרים, הדרך היעילה ביותר להובלה של פסנתר היא כאמור, באמצעות שימוש במנוף. לעומתו הובלה של אורגן יכולה להתבצע גם בהובלה קטנה ללא אמצעי עזר חיצוניים.
  • הובלת תופים – גם מערכת תופים טומנת בחובה הובלה מורכבת, כאשר חשוב לדאוג ולשמור על כל חלקי מערכת התופים לאורך כל ההובלה, החל מהעברה של המערכת אל רכב ההובלה, דרך ההובלה עצמה ועד להעברתה ליעד החדש.
  • הובלה של כלי מיתר – צ'לו, כינור וכלי  מיתר אחרים דורשים הובלה מקצועית ועדינה, כאשר חשוב להקפיד לשמור על אותם הכלים לכל אורך הליך ההובלה ולכן, כדאי לבחור בקפידה את אותה חברת ההובלה.
  • הובלת כלי נשיפה – יש לא מעט כלי נשיפה שנחשבים למורכבים יותר להובלה כמו: סקסופון או טרומבון, לכן, חשוב לבחור בקפידה את חברת ההובלה אשר מתמחה בהובלה של כלי נגינה באופן פרטני.

ההמלצה תהיה לבחור חברת הובלה בעלת ניסיון פרטני בהובלת כלי הנגינה המדוברים. במקרים רבים, החברה תעניק ייעוץ מקצועי בטרם ההובלה לגבי הדרך הטובה ביותר לארוז, להגן ולשמור על כלי הנגינה, כאשר, בחלק מהמקרים חברת ההובלה עצמה תספק את חומרי האריזה והקרטונים באמצעותם ניתן יהיה להגן על אותו כלי הנגינה בצורה הטובה ביותר האפשרית.

הכתובת הנכונה להובלה של כלי נגינה

אם גם אתם מעוניינים להוביל כלי נגינה מכל סוג ולכל יעד, תשמחו לגלות שיש דרך באמצעותה תוכלו להגיע אל חברת ההובלה המקצועית והמנוסה בתחום, בצורה פשוטה ומהירה יותר.

מוזמנים לחייג אלינו למספר טלפון 072-3728-449 או להשאיר פרטים בפורטל הובלות וצוות מקצועי מטעם הפורטל, ישלח אליכם בתוך זמן קצר, הצעות מחיר מחברות הובלה מקצועיות ומנוסות אשר מתמחות בהובלת כלי נגינה.

השירות של הפורטל, יאפשר לכם לבחור מתוך ההיצע, את חברת ההובלה אשר תציע את הצעת המחיר האטרקטיבית ביותר ותאפשר לכם ליהנות גם משירותי הובלה מקצועיים וגם ממחירים נוחים.

דילוג לתוכן