תפריט סגור

הובלת מוצרי חשמל

מחפשים להוביל מוצרי חשמל במחיר הכי משתלם?
למה לשבור את הראש ולהוביל את המוצרי חשמל לבד אם אפשר להיעזר במומחים שלנו?
פנו לצוות המומחים של MoversTLV ונשמח להציע לכם הצעת מחיר הוגנת להובלת מוצרי חשמל עוד היום.

moverstlv הובלת מוצרי חשמלאנחנו חיים בעידן הטכנולוגי, עידן בו לכל אחד מאיתנו יש בבית לא מעט מוצרי חשמל, אשר משדרגים לנו את החיים בלחיצת כפתור פשוטה.
ערכם הכספי של מוצרי החשמל שלנו הינו גבוה במיוחד וזאת, מעבר לעובדה שרוב המוצרים הינם עדינים במיוחד ולכן, חשופים למגוון רחב של מפגעים ואפילו להרס מוחלט.

כך יוצא, שכאשר עולה הצורך בשירות של הובלת מוצרי חשמל, קיימת חשיבות לא להקל ראש בבחירת חברת ההובלה ולוודא שמדובר בחברה מקצועית ומנוסה, אשר מחזיקה ברשותה את ציוד ההובלה המתאים ואת הסבלים המנוסים אשר יודעים כיצד להעביר ולהתנהג עם מוצרי חשמל מכל הסוגים.

כמובן, שבטרם הזמנת החברה, כדאי להכין רשימה מפורטת ומסודרת של מוצרי החשמל אותם אתם רוצים להוביל, מכיוון שהצעת המחיר שתקבלו במקרה ואתם מעוניינים להעביר מוצרי חשמל כבדים כמו: מקרר והובלה של מייבש כביסה, תהיה שונה מאשר במקרים בו הצורך הוא בסך הכול בהעברה של מיקרוגל, טוסטר ומוצרי חשמל אחרים שהינם קטנים, קלים ופשוטים יחסית הדורשים רק שירות של הובלה קטנה.

דגשים חשובים בהליך הובלת מוצרי חשמל

בטרם יצירת קשר עם חברת הובלה המתמחה בהובלות מוצרי חשמל, מומלץ לשים דגשים על מספר פרמטרים ובין היתר:

  • הסוגים והכמויות של מוצרי החשמל – כדאי לעבור חדר, חדר ולהכין רשימה של כל מוצרי החשמל אותם אתם מתכוונים להעביר, מה שיאפשר לכם גם לקבל הצעת מחיר מדויקת וגם לנהל מעקב ולוודא שכל מוצרי החשמל אכן הגיעו ליעדם בשלום.
  • אריזה נכונה – יש מוצרי חשמל שכדאי לעטוף או לארוז בכדי לשמור עליהם בצורה המקסימאלית בהליך ההובלה, למשל כאשר מובילים מיקרוגל או כיריים העשויים מזכוכית. ניתן לבקש ייעוץ מקצועי, על מנת להבין איך נכון לארוז או להגן על כל אחד מהמוצרים. כאשר מדובר במוצרים גדולים כמו מקרר או כאשר מובילים מקפיא חשוב לדוגמא, להדביק את הכבל החשמלי לגוף המוצר.

בהליך בחירת חברת ההובלה המתאימה ביותר לצורך המטרה, כדאי גם לוודא באיזה כלי רכב אותה החברה מבצעת את ההובלה והאם מוצרי החשמל יכולים להיות מוגנים בצורה מקסימאלית באותם הרכבים (בעיקר בעונת החורף הגשומה, בה המוצרים חשופים ליותר מפגעים).

באופן עקרוני, בחירה מושכלת ונבונה בחברה אשר תבצע את ההובלה יכולה להוות הדרך הטובה ביותר להבטיח שמוצרי החשמל יגיעו למענם החדש בדיוק באותו המצב בו הם עזבו את הבית הישן.
במידה ועולה קושי באריזה של מוצרי החשמל, חשוב לזכור, כי תמיד קיימת אפשרות להזמין בנוסף גם שירותי אריזה מקצועיים ואיכותיים, כאשר במקרים רבים שירות זה יוצע על ידי אותה החברה אשר מציעה את ההובלה, מה שיכול לקצר תהליכים.

עושים את העבודה עבורכם
אם גם אתם מעוניינים בשירות של הובלת מוצרי חשמל, בין אם במסגרת הובלת בית פרטי או הובלה של דירת יוקרה, ורוצים להבטיח שההובלה תתבצע בצורה המקצועית והאיכותית ביותר האפשרית, יש דרך פשוטה, אשר בכוחה לחסוך לכם את העבודה והמאמצים, אשר יכולים להוות לעיתים חלק בלתי נפרד מהליך בחירת החברה.

כל מה שאתם צריכים לעשות זה להשאיר פרטים או ליצור קשר טלפוני עם פורטל ההובלה והצוות המקצועי של החברה, ידאג לשלוח לכם מספר הצעות מחיר מחברות הובלה מקצועיות ומנוסות המתמחות באופן פרטני בהובלה של מוצרי חשמל.
אז כל מה שעליכם לעשות זה להתקשר למספר: 072-3728-449

דילוג לתוכן