תפריט סגור

הצעת מחיר להובלה

עוברים דירה? מחפשים לקבל הצעת מחיר להובלה?
למה לשבור את הראש אם אפשר להיעזר במומחים שלנו?
פנו לצוות המומחים של MoversTLV ונשמח להציע לכם הצעת מחיר להובלה עוד היום.

moverstlv הצעת מחיר להובלה

אחד הפרמטרים המרכזיים אשר יגרמו לאנשים להחליט אם לבחור בחברת הובלה מסוימת או להעדיף על פניה חברת הובלה אחרת, יהיה גובה הצעת המחיר עבור ההובלה.

יש לקחת בחשבון שהצעת המחיר מתבססת על לא מעט אלמנטים ובין היתר:

  • המרחק בין הדירות – כמובן, שהעלות של שירותי הובלה לעיר אחרת, או למשל הובלה מהמרכז לצפון, תהיה גבוהה יותר בהשוואה להובלה בתוך העיר לרחובות סמוכים ובאופן עקרוני ככל שהמרחק בין הדירות הוא גדול יותר כך גם מחיר שירותי ההובלה עתיד להיות גבוה יותר.
  • קומת הדירה – עלות הובלה מדירת קרקע או דירה הנמצאת בקומה הראשונה תהיה זולה יותר מאשר עלות של הובלה מהקומה השלישית או הרביעית ובעיקר במקרים בהם אין באותה הדירה מעלית.
  • מעלית – בדרך כלל העלות של הובלה מדירה עם מעלית ובמקרים בהם המעלית כמובן מרווחת דיה וניתן להוריד ו/או להעלות באמצעותה את כל התכולה, תהיה פחותה מאשר במקרים בהם אין מעלית.
  • כמות וכובד הציוד – כאן חשוב לציין שיש אלמנטים אשר יכולים לייקר במידה רבה את עלות ההובלה כמו: הובלה של מייבש כביסה, הובלת מקרר או הובלת ספריה גדולה. בכל מקרה, בעת פניה לצורך קבלת הצעת מחיר להובלה, חשוב לפרט ככל הניתן לגבי הכמות וסוג הציוד אותו יש צורך להוביל.
  • שירותים נלווים – במידה ויש צורך לדוגמא בשירותי אריזה, שירותי פירוק והובלת ארונות או כל שירות נלווה או נוסף לשירותי ההובלה הסטנדרטים, דבר זה יהיה כרוך כמובן, בתוספת מחיר לעלות הכוללת.
  • מורכבות ההובלה – יש דברים וחפצים אשר נחשבים למורכבים יותר להובלה וכאלה אשר נחשבים לפשוטים יותר להובלה, כך שגם המורכבות של ההובלה תשפיע בסופו של דבר על גובה הצעת המחיר אותה אתם עתידים לקבל. כאן חשוב לציין שלכל חברת הובלת יש את השיקולים משלה וזאת למעשה הסיבה להפרשי המחירים בין חברה אחת לאחרת.

הצעת מחיר להובלה – מה כדאי לבדוק?

הדבר החשוב ביותר אותו יש לבדוק באותה הצעת מחיר להובלה, הוא מה בדיוק הצעת המחיר הזאת כוללת. במקרים רבים, בגלל חוסר תשומת לב לפרטים, לקוחותיה של חברת הובלה ימצאו את עצמם מתבקשים להוסיף סכומי כסף נוספים על הסכום שהיה נקוב בהצעת המחיר.

לכן, כדאי להתעמק בהצעת המחיר המתקבלת ובמקרים ויש בהצעה דברים לא ברורים, ההמלצה תהיה לבדוק את הפרטים הלא מובנים אל מול חברת ההובלה עצמה, כאשר המטרה תהיה להבטיח שהסכום אשר נקוב על הצעת המחיר יהיה סכום הכסף אותו תשלמו בפועל.

מעבר לכך, מומלץ לא למהר ולא להסתנוור רק בגלל שקיבלתם הצעת מחיר נמוכה במיוחד, אלא כדאי לוודא שהחברה אשר סיפקה את אותה הצעת המחיר, היא אכן חברת הובלה מקצועית ומנוסה אשר מחזיקה בידע ובכלים לבצע את ההובלה בצורה הטובה והאיכותית ביותר האפשרית (בדיוק כפי שמצופה ממנה).

אם גם אתם מעוניינים לקבל הצעת מחיר להובלה ורוצים להבטיח שהצעות המחיר אותן תקבלו יסופקו על ידי חברות הובלה מקצועיות, מנוסות ואמינות, אתם מוזמנים ליצור קשר עם פורטל הובלות.
בתוך זמן קצר ממועד הפניה אתם עתידים לקבל מספר הצעות מחיר להובלה ולבחור מתוכן את ההצעה המשתלמת ביותר.

מוזמנים לחייג כבר עכשיו למספר: 072-3728-449 ובתוך זמן קצר לקבל הצעת מחיר להובלה.

דילוג לתוכן