תפריט סגור

קרטונים למעבר דירה

מחפשים קרטונים למעבר דירה במחיר הכי משתלם?
למה לשבור את הראש אם אפשר להיעזר במומחים שלנו?
פנו לצוות המומחים של MoversTLV ונשמח להציע לכם הצעת מחיר הוגנת לקרטונים למעבר דירה עוד היום.

קרטונים למעבר דירה

אנשים רבים אשר נמצאים לקראת מעבר דירה, מוצאים את עצמם מתמודדים עם בעיה אחת גדולה: אין להם קרטונים לאריזה. אז חלק גדול מהם בוחר לצאת למסע חיפוש בעקבות הקרטונים המתאימים כאשר החיפוש מתמקד באזורים בהם ממוקמים פחי זבל של סופרים. אבל, עבור אחרים כל העניין הזה של חיפוש קרטונים בפחים פחות מדבר ולמעשה, הם מעדיפים להימנע מלהשקיע מאמצים בחיפוש אחר קרטונים.

מכיוון ששימוש באמצעים חלופיים כמו שקים גדולים, יהיה פחות אטרקטיבי (התכולה תשמר בצורה פחות טובה בשקים), החדשות הטובות עבור אותם האנשים טמונות בעובדה, שיש לא מעט חברות הובלה אשר מספקות קרטונים למעבר דירה.

אספקת הקרטונים יכולה להוות חלק מהשירותים של החברה ולהיות כלולה בעלות ההובלה או להיות כרוכה בעלות כספית נוספת.

קרטונים למעבר דירה – האיכות, הגודל והכמות

יש מספר פרמטרים אשר יכולים להיות בעלי השפעה על הנושא של קרטונים לצורך מעבר דירה והם:

  • כמות התכולה – יש כאלה אשר צריכים קרטונים לתכולה של דירה שלמה, מה שמצריך כמויות גדולות במיוחד של קרטונים. אחרים, אשר אולי זקוקים לשירותי הובלה של חפצים בודדים בלבד, יהיו זקוקים בהתאם, לכמות קטנה יחסית של קרטונים.
  • סוג התכולה – מי שמעוניין לארוז חפצים שבירים ופריטי זכוכית לצורך הובלה יהיה זקוק כמובן לארגזים איכותיים ועבים יותר, בהשוואה למי שמעוניין לדוגמא לארוז בגדים בארגזים. בכל מקרה, כדאי לוודא שהארגזים הינם איכותיים ומתאימים לאריזה של כל סוגי החפצים.

הדרך הטובה והנבונה ביותר להזמנת ארגזים, עוברת בהכנת רשימה מסודרת של כל התכולה אותה מעוניינים להעביר. במקרים בהם עולה קושי להבין על סמך אותה הרשימה את כמות הארגזים, ניתן תמיד להיוועץ במובילים או במי שאמור לספק את הארגזים.

ההמלצה תהיה לדאוג לגיוון בגדלי הקרטונים, כך שתוכל לבחור אם לארוז את התכולה בארגזים גדולים וקטנים לפי מה שיראה לכם בשטח כהחלטה הנכונה. מעבר לכך, חשוב לזכור שלצד הקרטונים עצמם, יש צורך לדאוג לציוד אריזה נוסף כמו דבק מסקינטייפ איכותי לסגירת הארגזים, פצפצים בשביל להגן על המוצרים השבירים והרגישים וכמובן לורדים.

סידור הקרטונים
אז בעוד שיש אנשים אשר יבחרו לארוז את התכולה בעצמם, אחרים יעדיפו להיעזר בחברות אשר מציעות שירותי אריזה כדי שיבצעו את האריזה בעבורם מי שבוחר לארוז באופן עצמאי, חשוב שיקפיד לעבוד מסודר, מה שיכול להקל עליו בצורה משמעותית עם הליך הפריקה.

מומלץ להיעזר בלורד ולכתוב על כל ארגז מה יש בו ולאיזה חדר הוא שייך – יש כאלה שמגדילים לעשות ומפרטים על גבי הארגז בדיוק מה יש בו ואחרים מסתפקים בתיאורים כלליים, לדוגמא, כלי מטבח וכו. על גבי ארגזים בהם מאוחסנים דברים שבירים, חשוב לציין בכתב גדול ובולט את המילה שביר, על מנת שהמובילים יבחינו בכך ויקפידו על זהירות יתרה ועדינות עם אותם הארגזים.

אם גם אתם נמצאים לקראת מעבר דירה מכל סוג: הובלת בית פרטי, דירת סטודנטים או הובלה של דירת פנטהאוז וכחלק מכך, מתחילים בחיפושים אחר מובילים כמו גם אחר קרטונים למעבר דירה, תשמחו לגלות שאתם נמצאים בכתובת הנכונה למטרה.

מוזמנים ליצור קשר עם פורטל ההובלות בטלפון 072-3728-449 וצוות החברה ידאג לקשר אתכם לאנשי מקצוע מובילים ואמינים, אשר ערוכים לספק עבורכם שירותים מותאמי דרישות וצרכים. 

דילוג לתוכן