הובלה ומסירת אופנועים או רכבים לפירוק

יש לכם אופנוע ישן שאין לכם צורך בו? לא הצלחתם למכור אותו לשימוש מפאת היותו ישן ומשומש מאוד? כל אחד יכול לחפש מכירת רכב לפירוק ולמצוא סוחר שיקנה את הרכב שבבעלותו. גם אופנוע שהיה מעורב בתאונה ומחמת התאונה הוא הורד מהכביד ניתן למסור למגרש לצורך פירוק. כך תוכלו להיפטר בצורה המהירה והקלה ביותר מכלי הרכב המיותר לכם, זה שהפך מכלי שימושי וכמעט הכרחי ביום יום שלכם, לפריט אין חפץ בו, למועקה ולתופס מקום מעיק… מסירת אופנועים ורכבים לפירוק והעברת האופנוע או הרכב למי שמתעסק בתחום של פירוק רכבים ואופנועים יכול להיות הצעד המתאים והנכון ביותר בעבורכם. כך תוכלו להיפרד לשלום מכלי הרכב הישן שלכם, ולקבל כמתנת פרידה ממנו סכום כסף כלשהו…

למכירת רכב לפירוק חייגו לניר בטלפון – 072-392-1102

מכירת רכב לפירוק
מכירת רכב ישן לפירוק

אל מי פונים?

החלטתם למכור את האופנוע או את כלי הרכב? מחפשים אל מי לפנות בשביל למכור אותו בצורה המהירה והשווה ביותר? עליכם לדעת שיש מספר גדול של חברות ואנשים שסוחרים בתחום של כלי רכב ישנים. כך שלרכב הישן שלכם יש קונים פוטנציאליים רבים, ולכם נשאר לאתר את הקונה המתאים לכם. לכן בשלב ראשון כדאי כי תבדקו את האפשרויות העומדות בפניכם. מיהם החברות העוסקות בתחום פירוק רכבים ,רכישת מצברים או חלקי חילוף לרכב באזור מגוריכם? אל מי תוכלו לפנות לצורך מכירת האופנוע או הרכב לפירוק? כאשר תכירו את שמות העוסקים בתחום תוכלו לפנות אליהם בשביל לשמוע כמה שווה הטרנטה שלכם. כך תוכלו לקבל מושג לגבי השווי של כלי הרכב הישן שלכם.

מכירת רכב לפירוק לקונה הפוטנציאלי הנכון

לאחר ששמעתם כמה מוכן הקונה לשלם בעד הרכב הישן שלכם כדאי לכם לברר אצל חברה נוספת שעוסקת בתחום כדי לוודא כי אכן הוצע לכם סכום הגיוני והוגן שמתאים לשוויו האמתי של הרכב המיועד לפירוק. לאחר כן עליכם לוודא כי הרכב מוכן למכירה למטרת פירוק. וזאת חובה לדעת, שלפני שמוכרים כלי רכב למטרת פירוק חובה לבטל את תעודת הרישוי שלו. ביטול זה הכרחי כדי שאכן הרכב יימכר ככלי המיועד לפירוק ולא ככלי רכב שישתמשו בו לנסיעה. לצורך כך עליכם לפנות לסניף של משרד הרישוי ולהגיש טופס ביטול רישוי. יש להציג בפני הפקיד תעודת זהות וכן את תעודת הרישוי, כמו כן יש להביא את לוחיות הרישוי של הרכב.

לרב במידה ומכרתם את הרכב הישן אתם לא צריכים חברת הובלות מיוחדת ששנע את האופנוע\מכוניות. סוחרי פירוק רכבים מגיעים מיידית עם גרר מיוחד על מנת להעמיס את הרכב וליסוע איתו בביטחה למגרשי גריטת רכבים לפירוק.

החזר עבור אגרת רישוי

באם נותרה תקופה משמעותית ששילמתם בגינה אגרת רישוי עליכם להגיש בקשת החזר על ידי מילוי טופס החזר. כך יופקד לאחר זמן מה בחשבונכם סכום הכסף שטרם בא לידי שימוש. כעת לאחר שביטלתם את תעודת הרישוי, והסרתם את הלוחיות, תוכלו למכור את הרכב ולהעביר אותו לידיו של סוחר המתעסק בתחום של מסירת אופנועים ורכבים לפירוק. הלה יפרק את כלי הרכב הישן, יציל ככל האפשר חלקים תקינים שיבואו לידי שימוש בתיקון של רכבים דומים. את החלקים ימכרו למוסכים או לחשמלאי רכב לשימוש חוזר.

למכירת רכב לפירוק חייגו לניר בטלפון – 072-392-1102

למכירת הרכב שלכם לפירוק בקרו באתר https://xn--5dbikbhbil3d6aeafv.co.il/

דילוג לתוכן