הובלת מצברים לרכב עד בית הלקוח

היום במקרה של תקלה ברכב הרמה מאוד( הרב הגדול) של הלקוחות מעדיף ליסוע למוסך,לבזבז את הזמן היינו אומרים בשביל להחליף מוצר בסיסי של הרכב ( מצבר הרכב ).

ישנם חברות רבות בישראל אשר מספקות שירותים מקצועיים ומגיעים עד המקום שבו נמצא הלקוח ,מוכרים לו את המצבר שהוא מותאם בדיוק למכונית שהוא נוסע בא, חוסכים הרבה מאוד זמן יקר ללקוח כך שיוכל לחזור לעניינו בהקדם האפשרי.

שירות מצבר לרכב עד הבית כל כך יעיל ומשתלם שיכול לחסוך לכם שעות מיותרות, ויכוחים מיותרים עם בעל המוסך על המחיר והרבה מאוד זמן נסיעה הלוך-חזור למוסך שלכם. כאשר אתם בוחרים ליצור קשר עם מומחה מצברים שמגיע עד אליכם אתם מנהנים משקיפות מלאה, הרי את המחיר אתם יודעים עוד מהשיחת טלפון שביצעתם עם הספק ובעל מקצוע אמין במקרים הטובים יגבה בין 50 ל -80 שקלים דמי הגעה ללקוח כולל התקנה,בדיקת המצבר ואיסוף המצבר הישן.

להזמנת מצבר לאוטו עד הבית התקשרו :  072-3341-453

איזה חברות\ מותגי מצברים ניתן להזמין?

כדאי מאוד לרכוש את המצברים המובילים ביותר בשוק הישראלי כגון: וורטה , וולה , שנפ , מוטולו או בוש.

איך נקבע מחיר מצבר לרכב?

המחיר נקבע לפי סוג הרכב שלכם. כל רכב זקוק למידת אמפר (כוח סוללה) שונה , כך שאם יש לכם לדוגמא אופל קורסה , מצבר 50 אמפר של שנפ יכול להתאים , אם יש לכם משאית או רכב גדול יותר סביר להניח שהמצבר יהיה שונה בגודלו וגם במחיר. המחירים של מצברים למכוניות מתחילים מ- 349שקלים למצבר בסיסי (בהתקנה בחנות או בנקודת שירות) ויכול להגיע ל 1200שקלים למצברים חזקים יותר\לרכבים גדולים יותר. במידה ותרצו להזמין את השירות עד הבית, כבר צייננו שהמחיר בין 50-80שקלים , תלוי מאיזה אזור אתם בארץ.

רוצים לקבל שירות מצבר עד הבית במחיר סימלי? על מאור מצברים כבר שמעתם? כי היום כבר יודעים שחברת מאור מצברים מספר 1 בשירות ובמחיר ללקוחותיה במרכז. אתם מוזמנים להיכנס ולצפות בחוות דעת של הלקוחות ולהתרשם! כי לקוחות אמיתיים תמיד, אבל תמיד אומרים את האמת.

כניסה לדף חוות דעת אמיתיות של חברת מאור מצברים >>>

לאתר הרשמי של מאור מצברים >>>

מאור מצברים

להזמנת מצבר לאוטו עד הבית התקשרו :  072-3341-453

מאור מצברים מחירון

דילוג לתוכן