תפריט סגור

קרטונים למעבר דירה באשקלון

הפורטל MoversTlv מספק לקהל לקוחותיו בכל הארץ שירותי השוואה ללא עלות בין החברות המומלצות ביותר בשוק, ולהובלות מכל הסוגים כשהשירות ניתן במהירות וללא עלות!

לקרטונים למעבר דירה באשקלון מהמקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

קרטונים למעבר דירה באשקלון

מחירון הובלות MoversTlv

פריט להובלה

טווחי מחירים להובלה

הובלת מיטת נוער

250-300 ₪

הובלת ארון 4 דלתות

350-400 ₪

הובלת וטרינה

200-500 ₪

הובלת מכונת כביסה

200-250 ₪

הובלת סלון סט תלת מושבי

200-250 ₪

הובלת שולחן מטבח

200-250 ₪

הובלת דירה 2-4 חדרים

1000-4000 ₪

הובלת דירה 5-7 חדרים

4000-7000 ₪

הובלת משרדים

500-800 ₪ לחדר

קרטונים למעבר דירה באשקלון – איזה קרטונים כדאי לרכוש?

עוברים אוטוטו לדירה חדשה בעיר אשקלון ומתלבטים איזה קרטונים הם המומלצים ביותר למעבר הדירה? אין ספק שהבחירה לא פשוטה, במיוחד כשצריכים לתכנן בקפידה את כמות הקרטונים למעבר דירה שיש לרכוש על מנת שלא יחסר כלום בעת מעבר הדירה. כיום ניתן לרכוש קרטונים למעבר דירה באשקלון, העשויים משכבות רבות והינם קשיחים במיוחד, כך שהם מיועדים לאחסון והעמסת חפצים כבדים, למשל כלים שונים, המקלים על סחיבת הציוד בעת ההעמסה. בעת רכישת קרטונים למעבר דירה באשקלון מומלץ לרכוש קרטונים איכותיים בגדלים שונים, החל מקרטונים גדולים במיוחד היכולים להכיל כמות מכובדת של חפצים ועד קרטונים קטנים לאחסון של חפצים קטנים.

טיפים מנצחים לאריזת תכולת הדירה באשקלון

אין ספק שאריזת דירה הוא נושא שרבים מאיתנו לא אוהבים לחשוב עליו. מעבר דירה צורך הרבה זמן ואנרגיה, ומומלץ לעשות זאת באופן מרוכז, תוך כדי סידור תכולת הבית וזריקת ציוד שלא השתמשו בו זמן רב. כל הקרטונים שתארזו יתווספו לריהוט ולמוצרי חשמל שצריך להוביל כמו למשל מקרר, מכונת כביסה וספה.

להלן מספר טיפים שייקלו על מעבר הדירה:

  • תכננו את השבוע כולו, והחליטו איזה חדר בבית ייארז באיזה יום. מומלץ לעשות את מעבר הדירה בשלבים ולא הכול בבת אחת, כדי שמעבר הדירה לא ייראה כמו משימה בלתי אפשרית.
  • מומלץ לרכוש ציוד נלווה לאריזת הקרטונים למעבר דירה באשקלון. לדוגמה: מסקינגטייפ עם ידית, ניילון בועות גדול לעטיפת חפצים שבירים, טוש לסימון הארגזים וכדומה.

זקוקים לשירות? התקשרו עכשיו לקבלת הצעת מחיר בתוך דקות! אנחנו עובדים עם החברות המומלצות ביותר בכל הארץ ומבטיחים לקהל לקוחותינו שירות מקצועי ומהיר.

לקרטונים למעבר דירה באשקלון מהמקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

שירותים נוספים לתושבי אשקלון:

דילוג לתוכן