תפריט סגור

קרטונים למעבר דירה בבית שמש

עוברים דירה בקרוב וזקוקים לקרטונים למעבר דירה בבית שמש? בפורטל MoversTlv תוכלו ליהנות מהשוואת מחירים מהירה וחינמית להשוואת מחירים של קרטונים שונים.

להזמנת קרטונים למעבר דירה בבית שמש מהמקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

קרטונים למעבר דירה בבית שמש

מחירון הובלות MoversTlv

פריט להובלה

טווחי מחירים להובלה

הובלת מיטת נוער

250-300 ₪

הובלת ארון 4 דלתות

350-400 ₪

הובלת וטרינה

200-500 ₪

הובלת מכונת כביסה

200-250 ₪

הובלת סלון סט תלת מושבי

200-250 ₪

הובלת שולחן מטבח

200-250 ₪

הובלת דירה 2-4 חדרים

1000-4000 ₪

הובלת דירה 5-7 חדרים

4000-7000 ₪

הובלת משרדים

500-800 ₪ לחדר

איזה קרטונים כדאי לרכוש למעבר דירה בבית שמש?

אין ספק כי כל מעבר דירה הוא עניין לא פשוט שיש לתכנן בקפידה רבה על מנת שהוא יעבור בצורה חלקה במיוחד ועם כמה שפחות תקלות בדרך. אחד הדברים החשובים ביותר הוא רכישת קרטונים למעבר דירה בבית שמש, ורצוי שיהיו כמה שיותר איכותיים כדי שיחזיקו מעמד ככל האפשר בזמן מעבר הדירה, ובמקרה האידיאלי אף יוכלו להשתמש גם לשימוש חוזר בעתיד. מעבר לרהיטים ולמוצרי החשמל שצריך להוביל, יש המון חפצים נוספים שבשבילם צריך קרטונים איכותיים כמו למשל כלי מטבח, ספרים, צעצועים ובמקרה של במקרה של הובלת משרדים אף קלסרים. בפורטל שלנו תוכלו להשוות מחירים ולקבל עד ארבע הצעות מחיר אטרקטיביות מהחברות המומלצות בלבד לאספקת קרטונים למעבר דירה בבית שמש.

איך אורזים קרטונים למעבר דירה בבית שמש?

גם אם אריזת קרטונים למעבר דירה נשמעת פשוטה, כדי שמעבר הדירה יעבור בצורה חלקה, יש להקפיד על מספר כללים חשובים:

  1. יש להשתמש בסלוטייפ עמיד ולשים אותו בחלק התחתון של הקרטון, על מנת שהוא יחזק את המשטח עליו מונחים החפצים. ללא חיבור של סלוטייפ ישנה סכנה שהקרטונים יתפרקו, מה שיכול לגרום לבעיות בעת המעבר.
  2. לא כדאי להעמיס יותר מדי ציוד בכל קרטון. יש לקחת בחשבון שמישהו צריך לאסוף את הקרטונים ולהעבירם לרכב ההובלות ולכן רצוי להקפיד שהם לא יהיו כבדים מדיי
  3. לשים ציוד דומה באותו הקרטון ולרשום עליו עם עט סימון מה יש בתוכו, כך ניתן באופן קל, נוח ופשוט לפרוק את הציוד בדירה החדשה

להזמנת קרטונים למעבר דירה בבית שמש מהמקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

זקוקים לשירות? התקשרו עכשיו לקבלת הצעת מחיר בתוך דקות! אנחנו עובדים עם החברות המומלצות ביותר בכל הארץ ומבטיחים לקהל לקוחותינו שירות מקצועי ומהיר.

שירותים נוספים לתושבי בית שמש

דילוג לתוכן