תפריט סגור

קרטונים למעבר דירה בחולון

זקוקים לקרטונים למעבר דירה בחולון? בואו להשוות מחירים בפורטל MoversTlv וליהנות מהצעות מחיר מחברות ההובלה הומלצות ביותר בכל הארץ. והשירות? ניתן חינם!

לקרטונים למעבר דירה בחולון מהמקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

קרטונים למעבר דירה בחולון

מחירון הובלות MoversTlv

פריט להובלה

טווחי מחירים להובלה

הובלת מיטת נוער

250-300 ₪

הובלת ארון 4 דלתות

350-400 ₪

הובלת וטרינה

200-500 ₪

הובלת מכונת כביסה

200-250 ₪

הובלת סלון סט תלת מושבי

200-250 ₪

הובלת שולחן מטבח

200-250 ₪

הובלת דירה 2-4 חדרים

1000-4000 ₪

הובלת דירה 5-7 חדרים

4000-7000 ₪

הובלת משרדים

500-800 ₪ לחדר

איזה קרטונים למעבר דירה בחולון מומלץ לרכוש?

כשעוברים לדירה חדשה בחולון אין ספק שההתרגשות גדולה במיוחד, אך לקריאות השמחה מתווספים גם לחץ ועומס רב עקב פינוי ואריזת הדירה הישנה בה הצטברו להם לא מעט פריטים במהלך השנים. אחד הדברים הראשונים שעושים לקראת המעבר הצפוי, הוא רכישת קרטונים למעבר דירה בחולון, כשרצוי לרכוש כמות מספקת של קרטונים כדי שאריזת החפצים תעבור בצורה הכי חלקה שאפשר. מכיוון שניתן היום לרכוש קרטונים למעבר דירה מסוגים שונים, שרובם מגיעים בגדלים סטנדרטים, יש להקפיד על רכישת קרטונים למעבר דירה בחולון שיוצרו מחומר איכותי בלבד, על מנת שלא יתפרקו בזמן הובלת הציוד מרכב ההובלה לדירה החדשה.

אין זמן לארוז? הזמינו קרטונים למעבר דירה ושירות אריזה

מי שמתכנן לעבור לדירה חדשה בחולון, ואין לו זמן לארוז את הדירה, או רוצה לחסוך כאב ראש והתעסקות, יכול ליהנות מהשירות המקצועי והאמין שחברות ההובלה למעבר דירה מספקות, בדיוק למקרים כאלו. חברת ההובלה תספק את הקרטונים למעבר דירה בחולון, כך שאין צורך לדאוג לכך מראש. בין היתרונות הבולטים בהזמנת שירותי הובלה ואריזה למעבר דירה בחולון:

  • אריזה על ידי צוות מיומן ומנוסה, הכולל בין השאר גם את הידע לאריזת חפצים עדינים ושבירים כגון: אגרטלים, כלי חרסינה ופורצלן, כוסות, כלי מטבח וזכוכית ואפילו טלוויזיות – העלולים להיהרס כתוצאה מעיטוף לא נכון
  • חיסכון בתכנון ועבודה – מומלץ למי שחייב להוביל את תכולת הדירה במהירות

זקוקים לקרטונים למעבר דירה בחולון? התקשרו עכשיו לקבלת הצעת מחיר בתוך דקות! אנחנו עובדים עם החברות המומלצות ביותר בכל הארץ ומבטיחים לקהל לקוחותינו שירות מקצועי ומהיר.

לקרטונים למעבר דירה בחולון מהמקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

שירותים נוספים לתושבי חולון:

דילוג לתוכן