תפריט סגור

קרטונים למעבר דירה בחיפה

פורטל MoversTLV הוא שירות חינמי הנותן לכם את האפשרות לבחור בחברת הובלות טובה ומקצועית בחיפה מתוך מאגר של ארבע חברות הובלה שונות לכל היותר. בנוסף, תוכלו לקבל מידע על שירותים נוספים שמספקות חברות ההובלות כמו למשל שירות אריזה או שירותי אספקת קרטונים למעבר דירה בחיפה. אצלנו בMoversTLV דוגלים בעבודה עם אנשי המקצוע הטובים והמומלצים בתחום. השימוש בשירות יכול לחסוך עד 40% מעלויות המעבר השאירו פרטים ותתחילו לחסוך כבר היום!

לקרטונים למעבר דירה בחיפה מהמקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

קרטונים למעבר דירה בחיפה

מחירון הובלות MoversTlv

פריט להובלה

טווחי מחירים להובלה

הובלת מיטת נוער

250-300 ₪

הובלת ארון 4 דלתות

350-400 ₪

הובלת וטרינה

200-500 ₪

הובלת מכונת כביסה

200-250 ₪

הובלת סלון סט תלת מושבי

200-250 ₪

הובלת שולחן מטבח

200-250 ₪

הובלת דירה 2-4 חדרים

1000-4000 ₪

הובלת דירה 5-7 חדרים

4000-7000 ₪

הובלת משרדים

500-800 ₪ לחדר

שימוש בקרטונים למעבר דירה בחיפה. למה לא בעצם?

לא מעט אנשים יכולים להעיד על עצמם כי ברגע בו אומרים להם את מילים 'מעבר דירה' הראש שלהם מתחיל לכאוב. מעבר דירה או הובלת בית עסק הוא תהליך לא פשוט המושפע מלחצים רבים ושונים. החל בלחצים כלכליים וכלה בלחצים הנובעים מלוח זמנים. רבים לא יודעים מה השירותים אותם ניתן לקבל מחברת ההובלות שלהם ואיך לעשות השוואת מחירים נכונה. לא פעם לקוחות שונים יוותרו על שירות הכולל אריזה מתוך מחשבה כי זה הדבר שיכול להביא להוזלה משמעותית בתהליך המעבר. אלא שלא כך הדבר. לשימוש בשירות אריזה של חברה מקצועית ומיומנת יכול לעשות את כל ההבדל בין מעבר טוב ומוצלח למעבר שלא עומד ביעדים. בנוסף, כאשר מתכוננים למעבר כדאי להיערך בהתאם הן מבחינת רכישת קרטונים למעבר דירה בחיפה, שיהיו טובים וחזקים מספיק על מנת לשמור על החפצים שלכם בזמן המעבר והן מבחינת הערכת סדר הגודל של ההובלה לה תזדקקו. אם אתם מעדיפים לארוז את החפצים בעצמכם, תוכלו להנות משירות אספקת קרטונים למעבר דירה בחיפה אותו מספקות חברות הובלה מובילות. חשוב להקפיד ולארוז את החפצים בצורה טובה ובמיוחד חפצים רגישים כמו כלים למשל שיכולים להינזק בקלות בזמן המעבר.

מה ניתן לקבל משירות אספקת קרטונים למעבר?

כאשר אנו באים לדון בשימוש בקרטונים למעבר דירה של חברת הובלה מקצועית אנו צריכים להבין כי חברת הובלה טובה ומיומנת תיתן לכם את מה שאתם צריכים ותמנע מכם כאב ראש מיותר. אתם לא רוצים שחפצים שבירים יהרסו בגלל קרטון לא חזק מספיק או שתתקעו ביום המעבר בלי קרטונים מספיקים לתכולת הדירה. מה שיכול להביא לאי סדר ולאובדן של ציוד.
לא רק זה אלא שהדבר שמוזיל יותר מכל את תהליך המעבר הוא תכנון נכון ומוקדם של המעבר והשוואת מחירים נכונה בין החברות השונות. לא פעם חברות רבות מספקות שירותי אריזה מוזלים החוסכים מכם הרבה כאב ראש מיותר.

אנחנו, בMoversTLV מזמינים אתכם להזין את הנתונים שלכם בפורטל עוד היום ולהתחיל בתכנון המעבר הנוח והטוב ביותר עבורכם!

לקרטונים למעבר דירה בחיפה מהמקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

שירותים נוספים לתושבי חיפה:

דילוג לתוכן