תפריט סגור

קרטונים למעבר דירה בירושלים

פורטל MoversTlv נותן לכם את האפשרות לבחור בחברת ההובלות הטובה והמומלצת ביותר עבורכם במחירים שווים לכל כיס בירושלים וסביבתה. בנוסף, תוכלו לקבל מידע אודות השירותים המיוחדים שמספקת כל חברה כמו למשל שירות אספקת קרטונים למעבר דירה בירושלים. השירות זמין עבורכם עשרים וארבע שעות ביממה ויכול לחסוך לכם עד 40% מעלויות המעבר – השאירו פרטים ותתחילו לחסוך!

לקרטונים למעבר דירה בירושלים מהמקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

קרטונים למעבר דירה בירושלים

מחירון הובלות MoversTlv

פריט להובלה

טווחי מחירים להובלה

הובלת מיטת נוער

250-300 ₪

הובלת ארון 4 דלתות

350-400 ₪

הובלת וטרינה

200-500 ₪

הובלת מכונת כביסה

200-250 ₪

הובלת סלון סט תלת מושבי

200-250 ₪

הובלת שולחן מטבח

200-250 ₪

הובלת דירה 2-4 חדרים

1000-4000 ₪

הובלת דירה 5-7 חדרים

4000-7000 ₪

הובלת משרדים

500-800 ₪ לחדר

קרטונים למעבר דירה בירושלים – בואו נעשה קצת סדר

אתם מכירים את זה. לא מעט לקוחות סיפרו לנו בעבר כי ברגע בו הם נדרשו להתחיל לחשוב על תהליך המעבר שלהם התחיל להם כאב ראש. מעבר דירה או הובלת בית עסק זה באמת תהליך לא קל שלא רבים יודעים איך לגשת אליו באופן מקצועי. כתוצאה מכך, לקוחות רבים העידו על עצמם כי ברגע בו הם נדרשו לדבר עם חברת הובלה הם וויתרו מראש על השימוש בשירותי האריזה של חברת ההובלות שלהם מתוך ההנחה כי זה הדבר שיוזיל להם את השירות במידה רבה. לא פעם גם עולה מחשבה כי אין בעיה למצוא קרטונים למעבר דירה ולכן אין טעם להוציא על שירות מסוג זה כסף יקר.

אלא שלא כך הדבר. קודם כל צריך לדעת כי שימוש בשירותי אריזה של חברת הובלות טובה ומקצועית יכול לחסוך לכם הרבה מאוד כאב ראש מיותר. אתם לא רוצים להגיע ליום המעבר בלי כמות מספקת של קרטונים למעבר דירה בירושלים או עם קרטונים מספיקים אבל לא חזקים מספיק בשביל לשמור על הציוד היקר והשביר שלכם. חברת הובלות מקצועית תדע לספק לכם את הקרטונים אותם אתם צריכים בכמות המדויקת. יתרה מכך, לא פעם שירותי אריזה במסגרת ההובלה ניתנים במחירים מוזלים כחלק מהחבילה הכוללת ושווים עבור שמירה עליכם, שתזכו לעבור את התהליך בראש שקט.

אנחנו, בMoversTLV מאחלים לכם מעבר טוב ושקט ומזמינים אתכם ליהנות מהשירות שלנו לקבלת מענה אישי ומקצועי. השאירו פרטים ועוד היום תקבלו הצעות מחיר אטרקטיביות!

לקרטונים למעבר דירה בירושלים מהמקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

שירותים נוספים לתושבי ירושלים:

דילוג לתוכן