תפריט סגור

קרטונים למעבר דירה בנתניה

פורטל MoversTLV הוא שירות חינמי המאפשר לכם לבחור בחברת ההובלות בנתניה הטובה והמשתלמת ביותר עבורכם ובנוסף להתרשם מהשירותים המיוידים שמציעה כל חברה כמו למשל שירותי אספקת קרטונים למעבר דירה בנתניה. השירות פתוח עבורכם עשרים וארבע שעות ביממה ויכול, על ידי שימוש נכון לחסוך לכם עד 40% מעלויות המעבר. השאירו פרטים ועוד היום תקבלו הצעות מחיר משתלמות במיוחד!

להזמנת קרטונים למעבר דירה בנתניה מהמקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

קרטונים למעבר דירה בנתניה

מחירון הובלות MoversTlv

פריט להובלה

טווחי מחירים להובלה

הובלת מיטת נוער

250-300 ₪

הובלת ארון 4 דלתות

350-400 ₪

הובלת וטרינה

200-500 ₪

הובלת מכונת כביסה

200-250 ₪

הובלת סלון סט תלת מושבי

200-250 ₪

הובלת שולחן מטבח

200-250 ₪

הובלת דירה 2-4 חדרים

1000-4000 ₪

הובלת דירה 5-7 חדרים

4000-7000 ₪

הובלת משרדים

500-800 ₪ לחדר

קרטונים למעבר דירה בנתניה. למה לא?

לאחר שנים רבות בתחום, אנו, בMoversTLV יכולים להעיד כי לא מעט אנשים באים עם דעות קדומות לתהליך המעבר. אנחנו לא מאשימים אותם. מעבר דירה או בית עסק הוא נושא מורכב הכולל לחצים רבים ושונים. פעמים רבות לקוחות שונים יעדיפו להימנע מבירור מוקדם של השירות לו הם זכאים כאשר הם באים לחברת הובלות. לא מעט אנשים יחשבו כי הם מוזילים את תהליך המעבר על ידי הימנעות משימוש בשירותים הכוללים אספקת קרטונים למעבר דירה ושירותי אריזה. אלא שהניסיון מראה כי דווקא שימוש בשירותי אריזה של חברת הובלות טובה ומקצועית יכול להוריד כאב ראש מיותר, בלי לשנות הרבה מעלויות המעבר.

קרטונים למעבר דירה בנתניה, המספיקים לכל תכולת הדירה, חזקים ויציבים מספיק כדי לשמור על ציוד יקר ושביר כמו כלים או פריטים העשויים זכוכית בעת הובלה, הם לא פעם המפתח למעבר דירה נעים ומוצלח. חברת הובלות מקצועית ומיומנת תדע לספק לכם את כמות הקרטונים המדויקת לגודל הדירה שלכם ותעזור לכם לעשות סדר שישמש אתכם רבות בשלבי הפריקה והסידור של המעון החדש.
לא רק זה אלא שהניסיון מוכיח כי הדבר שמוזיל הובלת דירה יותר מכל הוא תכנון מקדים והשוואת מחירים קפדנית בין החברות השונות. לא פעם שירותי האריזה יינתנו במחירים מוזלים כחלק מחבילת המעבר כולה.

אנחנו, בMoversTLV מאחלים לכם יישוב טוב ומעבר שקט. אתם מוזמנים למלא את פרטכם כבר עכשיו ולקבל שיחה מנציג שירות בתוך עשר עד חמש עשרה דקות בלבד.

להזמנת קרטונים למעבר דירה בנתניה מהמקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

שירותים נוספים לתושבי נתניה:

דילוג לתוכן