תפריט סגור

קרטונים למעבר דירה בפתח תקווה

MoversTLV הוא שירות חינמי הפתוח עבורכם עשרים וארבע שעות ביממה. השירות נותן לכם מאגר של עד ארבע חברות הובלה שונות, מהמומלצות, המקצועיות והמשתלמות בפתח תקווה וסביבתה. בפורטל תוכלו למצוא חברות הובלה מקצועיות ואף להתרשם מהשירותים הושנים אותן הן מציעות כמו למשל שירות אריזה ואספקת קרטונים למעבר דירה בפתח תקווה. השימוש בפורטל יכול לחסוך לכם עד 40% מעלויות המעבר – השאירו פרטים והתחילו לחסוך כבר היום!

לקרטונים למעבר דירה בפתח תקווה מהמקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

מחירון הובלות MoversTlv

פריט להובלה

טווחי מחירים להובלה

הובלת מיטת נוער

250-300 ₪

הובלת ארון 4 דלתות

350-400 ₪

הובלת וטרינה

200-500 ₪

הובלת מכונת כביסה

200-250 ₪

הובלת סלון סט תלת מושבי

200-250 ₪

הובלת שולחן מטבח

200-250 ₪

הובלת דירה 2-4 חדרים

1000-4000 ₪

הובלת דירה 5-7 חדרים

4000-7000 ₪

הובלת משרדים

500-800 ₪ לחדר

מדוע כדאי להיעזר בשירות קרטונים למעבר דירה בפתח תקווה?

  1. כי הציוד שלכם יקר. אתם לא רוצים שפריטים שבירים כגון מראות שצריך להוביל יהרסו במהלך שלבי המעבר השונים. קרטונים המיועדים לציוד מסוג זה יעמדו בלחץ וישמרו לכם על הציוד ביעילות המרבית.
  2. כי אתם רוצים שיהיו מספיק קרטונים. אחד הדברים המעכבים ומסבכים תהליך מעבר יותר מכל זה מחסור בקרטונים. חברת הובלה מקצועית ומיומנת יכולה לספק לכם בדיוק את הקרטונים אותם אתם צריכים.
  3. בגלל המחיר. לא מעט אנשים טועים לחשוב כי שימוש בשירותי אריזה ואספקת קרטונים למעבר דירה עלול לייקר להם את תהליך המעבר בכסף רב. אלא שלא כך הדבר. לא פעם שירותי אריזה ניתנים בעלות נמוכה כחלק מאספקת שירותי ההובלה המלאים. השוואת מחירים חכמה היא המפתח לעלויות נמוכות בזמן התהליך.
  4. כאב ראש מיותר. מעבר הוא תהליך לא קל הדורש קור רוח והרבה אוויר. שירותי אריזה מקצועיים יכולים להוריד מכם את כאב הראש ולפנות אתכם לנושאים החשובים יותר.

מה לא לשכוח כאשר בוחרים בשירותי אריזה ואספקת קרטונים?

הכינו רשימה מסודרת של כל התכולה אותה תרצו להעביר. אל תשכחו לבקש כי כל על כל קרטון יהיה רשום מה נמצא בפנים כדי שבתהליך הפריקה והיישוב יהיה הרבה יותר קל ומסודר. אל תשכחו לקחת לעצכם בתיק נפרד כמה בגדים מברשת ומשחות שיניים. אתם עוד תודו לנו על זה.

אנחנו בMoversTLV מזמינים אתכם למלא את הפרטים שלכם עוד היום ולקבל שיחה מנציג שירות בין עשר לחמש עשרה דקות מרגע מילוי הפרטים.

לקרטונים למעבר דירה בפתח תקווה מהמקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

שירותים נוספים לתושבי פתח תקווה

דילוג לתוכן