תפריט סגור

קרטונים למעבר דירה בראשון לציון

מחפשים קרטונים למעבר דירה בראשון לציון? כנסו לפורטל MoversTlv וקבלו השוואת מחירים אמינה בין מובילים מקצועיים שיתנו לכם שירות נהדר ומהיר, במחיר משתלם! ההשוואה ניתנת לכם בחינם וכוללת עד 4 הצעות שונות.

להזמנת קרטונים למעבר דירה בראשון לציון התקשרו: 072-3728-449

קרטונים למעבר דירה בראשון לציון

מחירון הובלות MoversTlv

פריט להובלה

טווחי מחירים להובלה

הובלת מיטת נוער

250-300 ₪

הובלת ארון 4 דלתות

350-400 ₪

הובלת וטרינה

200-500 ₪

הובלת מכונת כביסה

200-250 ₪

הובלת סלון סט תלת מושבי

200-250 ₪

הובלת שולחן מטבח

200-250 ₪

הובלת דירה 2-4 חדרים

1000-4000 ₪

הובלת דירה 5-7 חדרים

4000-7000 ₪

הובלת משרדים

500-800 ₪ לחדר

היכן משיגים קרטונים למעבר דירה בראשון לציון?

גם כשמדובר על הובלת דירה וגם כשמדובר על כל סוג אחר של מעבר, כמו הובלת משרד וכד’, מטבע הדברים תמיד יש צורך בקרטונים. ובכן, למרות שמדובר במשימה פשוטה לכאורה, עדיין קיימים כמה דברים שחשוב לקחת בחשבון לפני שאתם רצים להשתמש או לקחת קרטונים לא ייעודיים, ומיד נסביר למה. באופן כללי, עדיף להיעזר בשירות אריזה מקצועי, בייחוד אם אתם מחפשים קרטונים למעבר דירה בראשון לציון, דהיינו – מחפשים קרטונים למעבר דירה במיוחד ולא סתם לאחסון.

כיצד בוחרים קרטונים למעבר דירה?

בין אם אתם זקוקים לקרטונים למעבר דירה בראשון לציון, או בכל עיר אחרת, יש לדעת שהקרטונים בהם תבחרו ישפיעו על בטיחות החפצים הארוזים וניקיונם, קלות הפירוק ובכלל, קלות האריזה לפני הכל. הנה כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון:

  • לא תמיד רצוי להשתמש בארגזים גדולים: נכון שקל ונוח יותר לצופף חפצים הקשורים אחד לשני בארגז אחד גדול, אולם מצד ההובלה, ראוי לזכור שככל שהארגז גדול יותר, כך פחות נוח ואף לעיתים מסוכן להעבירו מרחקים גדולים.
  • מומלץ מאוד להשתמש אך ורק בקרטונים שנועדו לאריזת חפצים: למען הסר ספק, קרטונים למעבר דירה עשויים מסוג קרטון בעובי ואיכות מסוימת המקלים על האריזה ושמירת החפצים בבטחה בפנים. קרטונים אחרים פשוט פחות מתאימים, הן מבחינת סוג הקרטון והן מצד מבנה האריזה באופן כללי.
  • כאמור, מומלץ להיעזר בשירות אריזה מקצועי: שירות כזה יבטיח לכם אריזה יעילה ובטוחה, על ידי אנשי מקצוע מנוסים.

זקוקים לקרטונים למעבר דירה בראשון לציון או לחברת הובלה המעניקה גם שירות אריזות? פורטל MoversTlv נועד במיוחד כדי לסייע לכם, על ידי קבלת הצעות מחיר הוגנות תוך 10-15 דקות בלבד!

שירותים נוספים לתושבי ראשון לציון:

להזמנת קרטונים למעבר דירה בראשון לציון התקשרו: 072-3728-449

דילוג לתוכן