תפריט סגור

קרטונים למעבר דירה ברחובות

עוברים דירה ברחובות בראש שקט! עם הפורטל MoversTlv ניתן לערוך השוואה מהירה וללא עלות בין ספקי קרטונים למעבר דירה ברחובות, ולקבל את המחירים האטרקטיביים ביותר – אך ורק עם החברות המומלצות שנבחרו על ידי הפורטל במיוחד.

לקרטונים למעבר דירה ברחובות מהמקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

קרטונים למעבר דירה ברחובות

מחירון הובלות MoversTlv

פריט להובלה

טווחי מחירים להובלה

הובלת מיטת נוער

250-300 ₪

הובלת ארון 4 דלתות

350-400 ₪

הובלת וטרינה

200-500 ₪

הובלת מכונת כביסה

200-250 ₪

הובלת סלון סט תלת מושבי

200-250 ₪

הובלת שולחן מטבח

200-250 ₪

הובלת דירה 2-4 חדרים

1000-4000 ₪

הובלת דירה 5-7 חדרים

4000-7000 ₪

הובלת משרדים

500-800 ₪ לחדר

כל המידע על קרטונים למעבר דירה ברחובות

בעיקרון זה נשמע ממש פשוט: לפני רכישת קרטונים למעבר דירה ברחובות לא צריך לעשות מחקר גדול, אבל בפועל, כשעוברים לדירה חדשה ברחובות, כדאי מאוד לבדוק את ההבדלים השונים בין סוגי קרטונים למעבר דירה שניתן למצוא בשוק. קרטונים למעבר דירה ברחובות צריכים להיות מותאמים לדיירים שעוברים דירה ולתכולת הבית שלהם, כמו לדוגמה:

  • האם מעבר למוצרי החשמל שאתם צריכים להוביל והריהוט יש חפצים כבדים מאוד, כמו ספרים או קלסרים גדולים? במקרה זה מומלץ להקפיד ולקנות ארגזים מאיכות טובה, כדי שלא יתפרקו בזמן ההובלה.
  • אם מעבירים כלי מטבח, כדאי לקנות ארגזים עם הפרדה, על מנת למנוע הזזת הכלים (כמובן שיש לארוז אותם עם ניילון בועות לפני!).

שירותי חברת הובלות ואריזה – מתי זה משתלם?

חברות הובלות רבות מציעות ללקוחותיהם בכל הארץ שירות מיוחד של אריזת הציוד והעמסתו, עם צוות מקצועי המביא עמו את כל הציוד הנדרש לאריזת תכולת הבית. אך האם שירות זה משתלם? ואם, כן באילו מקרים? באופן כללי, אריזת ואספקת קרטונים למעבר דירה ברחובות הם רלוונטיים למי שרוצים לחסוך בזמן יקר בעת אריזת הדירה למעבר, על מנת שהתהליך יעבור באופן קליל ומהיר יותר. גם מי שברשותו חפצים שבירים ויקרי ערך, ומעוניין שהם ייארזו באופן מתאים כדי לא לקחת סיכון מיותר, יכול להיעזר בשירות זה.

זקוקים לקרטונים למעבר דירה ברחובות? התקשרו עכשיו לקבלת הצעת מחיר בתוך דקות! אנחנו עובדים עם החברות המומלצות ביותר בכל הארץ ומבטיחים לקהל לקוחותינו שירות מקצועי ומהיר.

לקרטונים למעבר דירה ברחובות מהמקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

שירותים נוספים לתושבי רחובות

דילוג לתוכן