תפריט סגור

קרטונים למעבר דירה בתל אביב

MoversTLV הוא שירות חינמי הפתוח עבורכם עשרים וארבע שעות ביממה. מדובר בפורטל שמטרתו היא לעזור לכם למצוא את חברת ההובלות הטובה ביותר עבורכם בעזרת הצעה של עד ארבע חברות הובלה מומלצות ומשתלמות בתל אביב. בנוסף, תוכלו לקבל מידע על שירותים מיוחדים אותם מספקות החברות כמו למשל שירות אספקת קרטונים למעבר דירה בתל אביב. שימוש בפורטל יכול לכסוך לכם עד 40% מעלויות המעבר, השאירו פרטים ועוד היום יהיו בידיכם הצעו מחיר משתלמות!

לקרטונים למעבר דירה בתל אביב מהמקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

קרטונים למעבר דירה בתל אביב

מחירון הובלות MoversTlv

פריט להובלה

טווחי מחירים להובלה

הובלת מיטת נוער

250-300 ₪

הובלת ארון 4 דלתות

350-400 ₪

הובלת וטרינה

200-500 ₪

הובלת מכונת כביסה

200-250 ₪

הובלת סלון סט תלת מושבי

200-250 ₪

הובלת שולחן מטבח

200-250 ₪

הובלת דירה 2-4 חדרים

1000-4000 ₪

הובלת דירה 5-7 חדרים

4000-7000 ₪

הובלת משרדים

500-800 ₪ לחדר

קרטונים למעבר דירה בתל אביב, הפרט הקטן שעושה את כל ההבדל

לא מעט לקוחות נוהגים לומר כי מעבר דירה או בית עסק עושה להם כמעט באופן אוטומטי כאב ראש. מעבר זה תהליך לא פשוט עליו מופעלים לחצים כלכליים ומצריך ממנו לעמוד בלוח זמנים עמוס וצפוף לרוב. לחברות הובלה שונות בתל אביב יש שירותים שונים בתחום ההובלה כמו למשל שירות אספקת קרטונים למעבר דירה בתל אביב. פעמים רבות יש נטייה לוותר על שירותי אריזה ואספקת קרטונים למעבר דירה מתוך המחשבה כי בחירה כזו יש בידה להוריד משמעותית את עלויות המעבר. לא מעט אנשים יטענו כי הם יכולים לעשות את זה לבד ומה ייתן להם כבר שירות הובלה מקצועי.

אספקת קרטונים למעבר דירה בתל אביב, מה זה נותן לכם בעצם?

  1. שקט. אתם לא רוצים להגיע ליום המעבר ולגלות כי אין לכם מספיק קרטונים או שהקרטונים שבידכם לא חזקים מספיק בשביל לשמור על הציוד השביר שלכם כמו כלים עדינים או מוצרים מזכוכית בעת ההובלה. חברת הובלה מקצועית המספקת לכם את הציוד למעבר מונעת מכם הרבה כאב ראש מיותר.
  2. עלויות. מי שיעשה בדיקה מקצועית ודקדקנית בין חברות ההובלה השונות יגלה כי שירותי האריזה של החפצים ניתנים לא פעם בעלויות נמוכות כחלק מהשירות הכולל. יש דרכים רבות להוזיל עלויות מעבר וויתור על אספקת ציוד אריזה הוא לאו דווקא אחד מהם.

אנחנו בMoversTLV מאחלים לכם מעבר מוצלח בראש שקט. אנחנו מזמינים אתכם למלא את הפרטים שלכם כבר עכשיו כדי לקבל שיחה מנציג שירות תוך עשר עד חמש עשרה דקות בלבד. 

לקרטונים למעבר דירה בתל אביב מהמקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

שירותים נוספים לתושבי תל אביב

דילוג לתוכן