תפריט סגור

מעבר דירה בתל אביב

העברת דירה מעבר דירה בתל אביב יכול להיות בהחלט יום מעייף וחוויה לא נעימה אם לא נתכונן אליה כראוי.  מיטב המובלים שלנו מעניקים לכם מספר טיפים איך להרגיש מוכנים ליום מעבר הדירה בתל אביב :

  • חניה – קמתם בבוקר ליום המיוחל, בואו נדאג שהוא יזרום כמו שצריך. שלב ראשון במעבר דירה בתל אביב, הוא לרדת לחניה לפני בואם של המובילים, ולוודא שתהיה למשאית מקום חניה נוח, שייעל את עבודתם המובילים בעת המעבר.
  • הכנות לדרך – אנחנו ממליצים בחום להכין תיק נחמד עם אוכל וצידה לדרך, שתוכלו להסתפק ממנו במהלך היום, בכל זאת יום מאתגר לפנינו. כמו כן אנחנו ממליצים להוסיף בתיק, ציוד כמו בגדים ארוכים או קצרים בהתאם לעונה. בשביל למנוע פתיחות מיותרות של ארגזים במהלך מעבר הדירה.
  • ציוד יקר ערך – ציוד יקר ערך שיש ברשותכם, כמו תכשיטים או אביזרים לבית, שיש באפשרותכם לקחת עמכם בנסיעה ברכב הפרטי – אנחנו ממליצים בחום לקחת! אספו אותם טרם יום מעבר הדירה ושמרו אותם לצידכם.
  • קרובי משפחה – במידה ויש קרובי משפחה פנויים באותו היום, שיכולים יהיו לסייע לכם בעת מעבר הדירה בתל אביב, זה מעולה! תמיד נחמד לראות פנים מוכרות שיעזרו לכם להפיג מעט מלחץ יום מעבר הדירה עם חיוך נחמד או איזה בדיחה במקום. וכמובן שיכלו לסייע לכם יותר כמו לראות שבאמת לא שחכתם לארוז הכל, לוודא סריקות, להוסיף זוג עיניים יותר רגועות. ואפילו לסייע לכם בפירוק הארגזים בבית החדש.
  • פירוק הארגזים – לאחר שאנחנו עשינו את שלנו, העברנו את תכולת הבית מאחד לאחר בבטחה ולמעשה סיימנו את מעבר הדירה בתל אביב.
    אנחנו ממליצים בחום בעת העמסת הציוד בדירה החדשה, כבר להעביר את הארגזים לחדר המתאים, ולפרק את הארגז במקומו! זה יכול בהחלט למנוע טרטור ביום מעייף, לעשות לכם סדר בראש ובדירה, ככל האפשר, וכמובן לייעל את שלב הפירוק.
    שמחנו לשרת אתכם בצורה אדיבה ומקצועית !
  •  חזרה לדף ראשי – הובלת דירה
דילוג לתוכן