תפריט סגור

הובלות בראשון לציון

מחפשים שירותי הובלה בראשון לציון? עם הפורטל של MoversTLV תוכלו לבצע השוואת מחירים בקלות בין חברות ההובלות בראשון לציון המומלצות ביותר! כל שעליכם לעשות הוא למלא את פרטיכם או ליצור איתנו קשר ותוכלו לחסוך עד 40% מעלות ההובלה.

להובלות בראשון לציון על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

הובלות בראשון לציון

מחירון הובלות בראשון לציון

פריט להובלה

טווחי מחירים להובלה

מיטה זוגית

250-400 ₪

ארון הזזה 2 דלתות

300-500 ₪

שידת טלוויזיה

200-350 ₪

מקרר

250-400 ₪

סלון סט 1+2+3

300-400 ₪

פינת אוכל

250-400 ₪

הובלת דירה 2-4 חדרים

1000-4000 ₪

הובלת דירה 5-7 חדרים

4000-7000 ₪

הובלת משרדים

500-800 ₪ לחדר

מה השירות אותו אנחנו מציעים בתחום חברת הובלות בראשון לציון:

  • הובלות דירה, הובלה של דירות יוקרתיות, סטודיו ופנטהאוזים
  • מובילים למשרדים ובתי עסק
  • סיוע באריזה ואחסון
  • שירותים של הובלות קטנות
  • סיוע בהרכבה של רהיטים כגון שולחנות, ארונות, ציוד משרדי ועוד
  • אספקת קרטונים וחומרי עזר אחרים למעבר
  • הובלות של רהיטים לקומות גבוהות בעזרת שימוש במנוף הרמה
  • הובלה המתאימה לציוד עדין כגון פסנתרים, רהיטים שבירים, מוצרי חשמל ועוד
  • הובלות של כלים 'מיוחדים' מציוד חקלאי ועד למכולות וציוד כבד אחר

למה בחירה נכונה במוביל בראשון לציון שהוא טוב יכולה לעשות את כל ההבדל

ראשון לציון כמו כל ערי המרכז עוברת בשנים האחרונות תהליך גדילה מואץ בשילוב עם הקמת בתי עסק רבים וגדולים בעיר. הדבר משפיע על ענפים רבים במשק לרבות ענף ההובלות ההולך וגדל לאור הביקוש הרב. הגדילה בענף מייצרת עוד ועוד חברות הובלות בראשון לציון שיש בניהן כאלו בעלות רמה מקצועית גבוהה לאלו שרמת המקצועיות שלהן נמוכה מאוד. תהליך מעבר של דירה או בית עסק הוא תהליך מורכב הדורש מקצועיות רבה. מעבר דירה לא דומה להעברת משרד והובלה של פריט עדין או שימוש במנוף אלו תחומים בהם שימוש באנשי מקצוע מתאימים יכולים לחסוך הרבה עוגמת נפש. אנחנו בפורטל המובילים של MoversTLV יודעים זאת ולכן ריכזנו עבורכם את כל המידע הדרוש לכם כדי לבחור את חברת ההובלות בראשון לציון הטובה ביותר עבורכם למעבר טוב, פשוט וקל.

איך לבחור חברת הובלות בראשון לציון?

  1. בקשו המלצות: ככל שלמובילים בראשון לציון בהם בחרתם יש המלצות רבות יותר כך סביר להניח כי תוכלו לקבל תמונה מהימנה על השירות אותו אתם עתידים לקבל. גם אם אינכם רוצים לקרוא את כל המידע הרב הקיים היום בשוק ההובלות בראשון לציון אל תוותרו על קריאה של לפחות שלוש המלצות שונות על החברה כדי לקבל את מלוא התמונה הנדרשת.
  2. בררו האם החברה בה בחרתם מתאימה לשירות אותו אתם צריכים: אמנם זה נשמע פשוט ועם זאת הדבר עלול להיות מבלבל. העברת משרד לא דומה להעברת דירה ולא לכל חברה יש שירותי הובלה של כלי נגינה או חפצים עדינים או של שימוש במנוף. שווה לברר מראש האם לחברה בה בחרתם יש את השירותים המתאימים למעבר שלכם.
  3. קראו את האותיות הקטנות: מעבר דירה זה תהליך הדורש לא פעם סכומי כסף גדולים. אנחנו בMoversTLV מאמינים כי אין סתירה בין שירות טוב למחיר משתלם. פעמים רבות התמחור של פעולות שונות ישתנה בין חברה לחברה. לעיתים לאריזה יהיה תמחור אחד ולהובלה תמחור שונה. הבינו עם נציגי השירות של החברה בה בחרתם מה השירות אותו אתם מקבלים ואיך מתבצע תמחור ההובלה. יכול להיות שמשתלם עבורכם לשלם יותר עבור שירות אחד כדי לקבל שירות אחר במחיר נוח יותר.

טיפ של אלופים 1: מניסיוננו שווה להתעקש על העלאת חוזה חתום בניכם לבין חברת ההובלות. תיאום ציפיות מוקדם יכול למנוע אי נעימות ועוגמת נפש בעתיד
טיפ של אלופים 2: תכננו את זמן המעבר לשעות הבוקר. אם תהיו הלקוחות הראשונים של היום תוכלו להבטיח כמה שניתן את לוח הזמנים של המעבר. הטיפ הזה נכון על אחת כמה וכמה כאשר מדובר על הובלות בראשון לציון הפקוקה.
טיפ של אלופים 3: תכנון מוקדם של עד חודשיים מראש יכול להבטיח לכם מעבר שליו ומדוקדק על כל הפרטים ומשאיר אתכם עם ראש שקט בתוך התהליך.
אנחנו מזמינים אתכם למלא את הפרטים שלכם בפורטל החינמי שלנו של MoversTLV ולקבל שיחה מנציג השירות שלנו עוד היום לקבלת הצעות מחיר משתלמות להובלות בראשון לציון.

להובלות בראשון לציון על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

שירותים נוספים לתושבי ראשון לציון

דילוג לתוכן