תפריט סגור

הובלות ברמת גן

הפורטל של MoversTLV מאפשר לכם ליהנות מארבע הצעות מחיר של חברות הובלות ברמת גן ובאזור המרכז עשרים וארבע שעות ביממה. שירות הפורטל מסייע למאות משתמשים לחסוך עד כ- 40% בעלויות של מעבר הדירה או בית העסק. השירות מוגש חינם למשתמשי הפורטל.

להובלות ברמת גן על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

הובלות ברמת גן

מחירון הובלות ברמת גן

פריט להובלה

טווחי מחירים להובלה

מיטה זוגית

250-400 ₪

ארון הזזה 2 דלתות

300-500 ₪

שידת טלוויזיה

200-350 ₪

מקרר

250-400 ₪

סלון סט 1+2+3

300-400 ₪

פינת אוכל

250-400 ₪

הובלת דירה 2-4 חדרים

1000-4000 ₪

הובלת דירה 5-7 חדרים

4000-7000 ₪

הובלת משרדים

500-800 ₪ לחדר

עוברים לרמת גן? אז מאיפה מתחילים?

העיר רמת גן היא מהערים המבוקשות בישראל החל בסטודנטים ומשפחות צעירות וכלה בבתי עסקים רבים. אם גם אתם בחרתם במעבר לרמת גן הרי שגם אתם יודעים כי מעבר דירה או בית עסק הם לא דבר פשוט. מעבר זה תהליך מורכב הכולל פרטים רבים ונתון ללחצים שונים הקשורים בתקציבים ולוחות זמנים. אנחנו בMoversTLV יודעים זאת ורוצים להעניק לכם את כל המידע שברשותנו כדי שתבחרו את חברת ההובלות ברמת גן הנכונה ביותר עבורכם וכך גם אתם תעשו את ההובלה באזור המרכז בשלום.

מה אנחנו מציעים לכם בתחום ההובלות ברמת גן

  • מובילים ברמת גן לחברות הייטק: חברות הובלה המתמחות בהעברה של ציוד עדין ורגיש.
  • הובלות לבעלי עסקים: הובלות הכוללות שימוש במנוף במידה ויש צורך וכן העברה של ציוד מיוחד כגון מכולות, מכונות חקלאיות ועוד.
  • מוביל ברמת גן לסטודנטים: הובלות של חפצים בודדים, עזרה בהרכבה של רהיטים כגון מיטות, ארונות, שולחנות ועוד.
  • הובלות ברמת גן למשפחות: הובלה של דירות קטנות וגדולות, הובלה של דירות סטודיו וכן של בתים פרטיים.
  • אריזה ואחסון: אספקת כל חומרי העזר הנדרשים למעבר דירה, סיוע בתהליך האריזה ואחסון הציוד הנדרש עד לסיום התהליך.

למה חשוב להשקיע בבחירה נכונה של חברת הובלות ברמת גן?

הצמיחה בשוק מחפשי הדירות, גודל האוכלוסייה וההתפתחות במשק הישראלי משפיעים גם על שוק המובילים ברמת גן. ההיצע הרב עלול להיות מבלבל ולא נגיש. אצלנו בMoversTLV דוגלים בעבודה עם אנשי מקצוע מיומנים ואמינים בלבד.
אמנם ניתן להיעזר בבני משפחה וחברים או בשירות של מוביל זול אך לא מקצועי, אלא שלרוב בחירה מהסוג הזה עלולה להביא אתכם להרבה כאב ראש ועוגמת נפש מיותרת. כדאי לדעת כי בתוך התחום הגדול של חברת הובלות ברמת גן קיימים תתי תחומים רבים נוספים הדורשים מיומנויות שונות. למשל הובלה של קרטונים או מוצרי חשמל לא תהיה דומה להובלה של פסנתר למשל. פעמים רבות בחירה נכונה של מובילים ברמת גן המתמחים בשירות אותו אנחנו מחפשים תאפשר לנו לעבור את התהליך בראש שקט ובמינימום מאמץ.

ההמלצות שלנו למעבר שקט

  1. לנשום עמוק: מעבר של בית עסק או דירה הם דבר מורכב. הפחתת מתחים ולחצים עוזרת לחשוב בצורה בהירה על הדברים ומאפשרת לכם ולבעלי המקצוע בהם בחרתם לעבוד בדרך היעילה ביותר.
  2. בררו מה השירות אותו אתם מחפשים: ענף ההובלות ברמת גן מכיל בתוכו סוגים שונים של תחומים. מהובלה באמצעות מנוף ועד לסיוע באריזה והרכבה של רהיטים חדשים. שווה לברר עם חברת ההובלה ברמת גן שלכם מה השירות אותו הם מציעים ואיך הם יכולים לעזור לכם להגיע לתוצאה המושלמת.
  3. תאמו ציפיות: אל תוותרו על ביקור של נציג שירות במעונכם החדש ועל העלאת השירותים הניתנים לכם בכתב. ככל שהדברים יהיו ברורים יותר מראש כך סביר להניח כי התוצאה אותה תקבלו תהיה מדויקת עבורכם ותמנע ממכם עוגמת נפש מיותרת. שימו לב כי לחברה בה בחרתם יש ביטוח מתאים עבור התכולה שלכם.
  4. תכננו: ככל שתתחילו בתהליך התכנון מוקדם יותר כך תזכו במעבר יעיל, חסכוני העומד בלוח הזמנים. דבר זה נכון במיוחד בכל הקשור למובילים ברמת גן העמוסה והפקוקה. אם מדובר בהובלות מיוחדות הדורשות עמידה מדוקדקת בלוח זמנים צפוף אין ספק כי תכנון יעיל יכול להיות המפתח לתקלות רבות העלולות להתרחש בהמשך הדרך.

אנחנו בפורטל מאחלים לכם מעבר טוב ושקט. אנו מזמינים אתכם למלא את הפרטים שלכם ולקבל עוד היום הצעות מחיר להובלות ברמת גן מנציגי השירות המקצועיים שלנו שיתאימו לכם את חברת ההובלות הנכונה בעבורכם.

להובלות ברמת גן על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

שירותים נוספים לתושבי רמת גן:

דילוג לתוכן