תפריט סגור

הובלת דירה בחולון

MoversTLV הוא פורטל חינמי הפתוח עבורכם 24/7. בפורטל ניתן לבחור בחברה להובלת דירה בחולון שתהיה הטובה ביותר עבורכם מתוך מגוון חברות הובלה מהמומלצות והמשתלמות בשוק. השימוש בפורטל יכול לחסוך לכם עד כ-40% מעלויות המעבר. איך? נכנסים לפורטל, מקבלים מספר הצעות מחיר מהמקצוענים שלנו, משווים וחוסכים.

להובלת דירה בחולון על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

הובלות בחולון

מחירון הובלות בחולון

פריט להובלה

טווחי מחירים להובלה

מיטה זוגית

250-400 ₪

ארון הזזה 2 דלתות

300-500 ₪

שידת טלוויזיה

200-350 ₪

מקרר

250-400 ₪

סלון סט 1+2+3

300-400 ₪

פינת אוכל

250-400 ₪

הובלת דירה 2-4 חדרים

1000-4000 ₪

הובלת דירה 5-7 חדרים

4000-7000 ₪

הובלת משרדים

500-800 ₪ לחדר

הובלת דירה בחולון, למי זה מתאים?

חולון נחשבת לאחת הערים הגדולות והמוכרות באזור המרכז. בעיר ניתן למצוא פעילויות תרבותיות ואטרקטיביות שונות, קניונים, פארקים ועוד. אנשים רבים עוברים לגור במרכז ומחפשים דירה במחיר אטרקטיבי אך עדיין דירה כזו הנמצאת במקום מרכזי, על כן אלה בוחרים לעבור לגור בחולון. הובלת דירה בחולון הנה שירות מוכר ופופולרי בקרב חברות הובלה רבות, בעיקר אלה הפועלות במרכז. לכן, בעת בחירת חברת ההובלות שתספק לכם את השירות המדובר יש לשים לב כי החברה תדע לספק לכם שירות איכותי, מהיר ובמחיר אטרקטיבי במיוחד. כמובן, שגם בתחום ההובלות יש מגוון שירותים שונים המצאימים לצרכים השונים של הלקוח. למשל, סטודנטים או זוגות צעירים שאים ברשותם חפצים רבים יזדקקו ככל הנראה לשירותי הובלות קטנות ואילו בתי עסק או בעלי דירות גדולות או בתים פרטיים יזדקקו להובלה גדולה ואולי אף לשירותי הובלה עם מנוף. לכן, לפני הזמנת שירות הובלה חשוב להיערך ולהכין רשימה של כל הציוד שיש להוביל ולדעת איזה שירות הכי יתאים לכם.

למה כדאי לשים דגש בעת בחירת חברת הובלת דירה בחולון?

ראשית, כדאי להכין רשימה מסודרת של הציוד שיש ברשותכם ואותו אתם צריכים להוביל. הדבר יסייע לכם בארגון החפצים והאריזה וכן בעת חיפוש חברת ההובלה שתבצע עבורכם הובלת דירה בחולון. ברגע שתדעו בדיוק מה הציוד אותו אתם צריכים להעביר תוכלו גם לוודא מול חברת ההובלות שהיא מספקת את השירות הנדרש. אספנו עבורכם כמה דוגמאות לנושאים שכדאי לבדוק מול החברה לפני סגירת ההובלה.

  • אם סדר יומכם עמוס ואין באפשרותכם לקחת יום חופש, ישנן חברות שיבצעו גם הובלה בשעות הלילה.
  • אם אתם זקוקים להובלה גדולה כמובן שיש לוודא שלחברה יש משאית גדולה וציוד המתאים להובלה מסוג זה.
  • חשוב לדעת שעבור חלק מההובלות נדרש ציוד מיוחד, למשל אם מדובר בהובלות כבדות.
  • במידה ואתם עוברים לדירה בקומה גבוהה בדקו האם חברת ההובלות מספקת שירותי הובלה עם מנוף להובלת כבודה גדולה שלא ניתן להעביר באמצעות המדרגות או המעלית של הבניין.
  • לעיתים יש צורך לפנות את הדירה הנוכחית שלכם אך הדירה החדשה טרם מוכנה או פנויה. לשם כך, יש פתרון שמציעות חלק מחברות ההובלה והוא שירות הובלה ואחסון.
  • בדקו היכן חברת ההובלות פועלת בעיקר. חברת הובלות בפריסה ארצית יכולה לספק לכם שירותים מהירים ובמחירים אטרקטיביים ביותר שכן בעלת משאבים גדולים יותר מחברה קטנה.

קחו בחשבון שכל מעבר דירה כלשהו, אין זה משנה אם בצפון, במרכז או בדרום, במושב או בעיר, הוא אינו תהליך פשוט. התאימו את שירותי ההובלה לצרכים שלכם כולל שירותים מיוחדים ובקשו הצעת מחיר אטרקטיבית המספקת את הצרכים שלכם בהתאם. אין זה אומר שתקבלו את ההובלה בחינם, אך לא תאמינו אילו הצעות מחיר מיוחדות תוכלו לקבל אם תפנו לחברה הנכונה. הכנסו לפורטל MoversTLV או צרו עמנו קשר בטלפון כדי לגלות אם אנחנו אחת מאותן חברות מיוחדות, נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת.

להובלת דירה בחולון על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

שירותים נוספים לתושבי חולון

דילוג לתוכן