תפריט סגור

הובלות בגבעתיים

MoversTLV הוא פורטל אינטרנטי המוגש בחינם עבורכם ומאפשר לכם לבחור בחברת ההובלות הטובה עבורכם בשוק ההובלות בגבעתיים בפרט ובכל הארץ בכלל מתוך ארבע הצעות מחיר של חברות מקצועיות, אמינות והמומלצות ביותר בשוק הישראלי. השימוש בפורטל של MoversTLV יכול לחסוך לכם עד כ- 40% בעלויות של המעבר.

להובלות בגבעתיים על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

הובלות בגבעתיים

מחירון הובלות בגבעתיים

פריט להובלה

טווחי מחירים להובלה

מיטה זוגית

250-400 ₪

ארון הזזה 2 דלתות

300-500 ₪

שידת טלוויזיה

200-350 ₪

מקרר

250-400 ₪

סלון סט 1+2+3

300-400 ₪

פינת אוכל

250-400 ₪

הובלת דירה 2-4 חדרים

1000-4000 ₪

הובלת דירה 5-7 חדרים

4000-7000 ₪

הובלת משרדים

500-800 ₪ לחדר

'מעבר' לא מילה גסה

עבור אנשים רבים מעבר של דירה או מקום עבודה עלול להיות דבר לא פשוט. האתגרים במעבר רבים. משלב התכנון ועד לרגע בו יש להתרגל לסדר ולמקום חדשים. העובדה הזו נכונה עבור אנשים מבוגרים ככלל ועבור ילדים קטנים ומשפחות צעירות, המאפיינות את העיר גבעתיים, בפרט. אנו, בצוות של MoversTLV יודעים זאת ולכן הכנו עבורכם את פורטל המובילים האולטימטיבי שיעזור לכם לעבור את ההובלה בראש שקט.

שירותי הובלות בגבעתיים מקצועיים

  • הובלת דירה – משלב אריזת הדירה והאחסון ועד לשלב הפריקה והסידור. השירות מוצע לבעלי דירות קטנות וגדולות ולבעלי בתים פרטיים.
  • מוביל בגבעתיים להובלות קטנות – הובלות של פרטים בודדים וחלקי רהיטים.
  • הרכבה של הרהיטים במעונכם החדש – חוץ מהובלת הפריט תוכלו לבקש סיוע בהרכבה של הרהיטים. מארונות ומיטות ועד לציוד משרדי.
  • הרמה לגובה של רהיטים באמצעות מנוף
  • הובלה וביטוח של פריטים עדינים – השירות מוצע עבור מכשירי חשמל, פסנתרים, רהיטים עדינים, הובלה של פריטים כבדים ועוד.

להובלות בגבעתיים על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

איך תדעו לבחור במובילים בגבעתיים

כמו שכבר אמרנו, מעבר דירה זה לא דבר פשוט. לרוב המעבר ילווה בתחושות של מתח, לחץ וחרדה ובעלויות כלכליות לא צפויות ויקרות במיוחד. לכן אספנו עבורכם את מלוא הידע שברשותנו כדי לאפשר לכם לעבור את תקופת המעבר בדרך הכי נוחה ונעימה שאפשר. ולמצוא את חברת ההובלות בגבעתיים הטובה ביותר עבורכם.

  1. וודאו כי לחברת ההובלות בגבעתיים בה בחרתם יש המלצות מלקוחות קודמים. אתם לא רוצים להיות הלקוחות הראשונים של מוביל בגבעתיים לא מוכר ולא מיומן. ככל שיש יותר המלצות על חברה זו או אחרת כך גדל הסיכוי שתהיה לכם ביד תמונה מהימנה של שירות ההובלות במרכז אותו אתם עתידים לקבל.
  2. בדקו מה השירות אותו אתם צריכים וודאו כי המובילים בגבעתיים בהם בחרתם מספקת את השירות הזה. אנחנו יודעים שזה נשמע כמו כלל מובן מאליו. ובכל זאת, על הסעיף הזה נופל לא פעם תהליך המעבר. חברת הובלות בגבעתיים שמתמחה בהובלת משרדים לא מתאימה בהכרח למעבר דירה. לא לכל מוביל יש שירות של שימוש במנוף במידה והדירה החדשה שלכם ממוקמת בקומה גבוהה. ההמלצה שלנו היא לעשות רשימה כתובה של השירותים אותם אתם צריכים ולברר בדקדקנות עם חברת ההובלה בגבעתיים בה בחרת מוכשרת לסוג העבודה אותו אתם מחפשים.
  3. עשו בדיקה ובררו האם חברת הובלות בגבעתיים בה בחרתם מכירה את האזור אליו אתם עתידים לעבור. אם יש דבר שיכול לשבש יותר מכל את לוח הזמנים זה כמובן ניווט לא נכון. תכנון מוקדם עם המובילים על ציר נסיעה ומקום הפריקה של הציוד לבית החדש יכול לעשות את כל ההבדל בין מעבר ארוך ומלחיץ למעבר נעים ומוצלח. אם אתם זקוקים להובלה עם מנוף חשוב גם לוודא שיש מספיק מקום ואפשרות לעבוד עם מנוף במקום אליו אתם עוברים.
  4. בררו האם למוביל בגבעתיים יש ביטוח מתאים עבור התכולה שלכם. אנו מאחלים לכם שלא תזדקקו לשירות מסוג זה אף פעם. אבל אם בכל זאת קרה דבר מה לציוד היקר שלכם, טוב שיש ביטוח מתאים שיוכל לחסות על נזק במידה וייגרם.
  5. תיאום ציפיות ותכנון מוקדם. ככל שתהיו מתוכננים יותר זמן מראש כך תהיו ערוכים בצורה הטובה ביותר לכל תרחיש. אל תוותרו על מפגש עם נציג מחברת הובלות בגבעתיים שיחשוב ביחד אתכם איך להפוך את המעבר לתהליך פשוט ונעים עבור כולם. נסחו את המסקנות מהפגישה עם נציג השירות על הכתב וראו כי השירות בו בחרתם מכסה את צרככם בצורה הטובה ביותר.

מלאו את פרטיכם בפורטל של MoversTLV עוד היום וזכו לקבל המלצות לשירותי הובלה מיומנים ומקצוענים בשוק ההובלות בגבעתיים ובכל אזור המרכז תוך עשר דקות בלבד.

להובלות בגבעתיים על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

שירותים נוספים לתושבי גבעתיים:

דילוג לתוכן