תפריט סגור

מנוף הרמה ברמת גן

מחפשים שירות מנוף הרמה ברמת גן? הגעתם למקום הנכון! פורטל MOVERS TLV יסייע לכם לא רק במציאת אנשי מקצוע מעולים בתחום ההובלות, אלא גם שירות השוואת מחירים בחינם! כל שעליכם לעשות הוא לפנות אלינו ולקבל עד ארבע הצעות שיאפשרו לכם להשוות מחירים באופן יעיל ובטוח.

להובלות עם מנוף הרמה ברמת גן על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

מנוף הרמה ברמת גן

מנוף הרמה ברמת גן – מי זקוק לשירות?

שירות מנוף הרמה הוא יחסית נפוץ בענף ההובלות והובלות דירה בפרט. בעבר היה נהוג שמוביל בודד או כמה מובילים מגיעים לדירה, מפרקים רהיטים מורכבים, גדולים או כאלה שלא יכולים לעבור בחדר המדרגות או להיכנס למעלית, אורזים את החלקים, ומרכיבים אותם מחדש בדירה החדשה. לשיטה הישנה הזו ישנם כמה חסרונות: ראשית, לא כל רהיט ניתן או רצוי לפרק, החל מרהיטים יקרים וגדולים, ועד לרהיטי וינטג' או אפילו פסנתרים וכד'. שנית, שיטת הפירוק מסבכת את העניינים, במובן שבו היא מעלה את הסיכון לפגיעה באחד או יותר מחלקי הרהיט בכל שלב של ההובלה, שלא לדבר על ההרכבה מחדש.

מנוף הרמה לעומת זאת, בין אם מדובר על מנוף הרמה ברמת גן ובין אם מדובר על אזור אחר, הוא שירות שנועד לפתור את כל הבעיות הללו, על ידי העברת הרהיט בשלמותו (בד"כ) דרך החלון בעזרת מנוף ייעודי. השיטה הזו עדיפה על פי השיטה הקודמת, בכך שהיא שומרת על הרהיט ואיננה מחייבת הרכבה מחדש או אריזה מחדש. למעשה, היא גם הופכת את העברת הרהיט למהירה הרבה יותר ומייעלת את תהליך ההובלה כולו.

על מה להקפיד כאשר בוחרים שירותי מנוף הרמה ברמת גן?

וודאי כבר הבנתם שהפורטל שלנו יכול לסייע לכם להשוות מחירי שירות הובלה בעזרת מנוף הרמה ברמת גן. לצד השוואת המחירים, בייחוד כאשר מדובר על רהיט או חפץ חשוב, יש להקפיד על נושא של חוזה ההובלה והביטוח. למובילים מנוסים ומקצועיים ישנה בדרך כלל מדיניות כלשהי וביטוח הנוגעים לפגיעה בחפצים חלילה בעת ההובלה. חשוב לברר זאת מראש, על מנת שלא יהיו הפתעות. הובלה בעזרת מנוף הרמה ברמת גן (או כאמור, בכל מקום אחר) יכולה להתקיים הן בהובלות קטנות והן בהובלות גדולות ועם זאת, יש לזכור כי מבחינת צוות ההובלה, שירות מנוף ההרמה יכול לייקר ולהאריך את זמן ההובלה מעבר לרגיל. לכן, בעת פנייתכם לבעלי המקצוע, חשוב לקבל הצעת מחיר הוגנת אשר לוקחת בחשבון את מחיר השירות לצד היקף ההובלה. אם כבר הזכרנו את נושא הזמן, חשוב תמיד לבחור בבעל מקצוע מומלץ שעומד בזמנים.

שירות הפורטל ניתן לכם בחינם ומיועד לכל תושבי הארץ. פנו אלינו עוד היום ותוכלו לחסוך זמן וכסף!

להובלות ברמת גן על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

שירותים נוספים לתושבי רמת גן

דילוג לתוכן