תפריט סגור

הובלות בקריית אתא

מציאה של חברת הובלות בקריית אתא לא צריכה להיות דבר מסובך או יקר. כל שעליכם לעשות הוא להיעזר בפורטל של MoversTLV. הפורטל עובד באופן כזה שיאפשר לכם לבחור מתוך עד ארבע שירותי הובלות בקריית אתא בעלי ההמלצות הרבות במחירים משתלמים. השירות פתוח בחינם מסביב לשעון. השימוש בשירות יכול להוריד משמעותית את מחיר ההובלה אותו תשלמו בסוף.

להובלות בקריית אתא על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

הובלות בקריית אתא

מחירון הובלות בקריית אתא

פריט להובלה

טווחי מחירים להובלה

הובלת מיטה זוגית

250-400 ₪

הובלת ארון הזזה 2 דלתות

300-500 ₪

הובלת שידת טלוויזיה

200-350 ₪

הובלת מקרר

250-400 ₪

הובלת סלון סט 1+2+3

300-400 ₪

הובלת פינת אוכל

250-400 ₪

הובלת דירה 2-4 חדרים

1000-4000 ₪

הובלת דירה 5-7 חדרים

4000-7000 ₪

הובלת משרדים

500-800 ₪ לחדר

למה לא כדאי לוותר על שירותי הובלות בקריית אתא?

כאב ראש מיותר: מעבר זה לא תהליך פשוט. זה לא משנה אם אתם עוברים בגלל עבודה חדשה, מקום לימודים חדש או סתם כדי לשנות אווירה, אנחנו מדברים על תהליך מורכב הדורש מכם הרבה אנרגיה. חברת הובלה בקריית אתא שהיא מקצועית ומיומנת תאפשר לכם לנוח מכל זה ותיקח על עצמה את העבודה.

  • הגוף: הגוף שלכם יקר ויש לשמור עליו. אין שום סיבה לפגוע בו בלי סיבה. אנשי מקצוע העוסקים בתחום ההובלות מפתחים טכניקות כאלו ואחרות לסחיבה מקצועית ונכונה שלא פוגעת בגוף. מין הסתם למי שלא מיומן יהיה יותר קשה לעבור את התהליך בשלום.
  • המחיר: תכולת הדירה או בית העסק שלכם הם דבר יקר. אתם שילמתם על החפצים לא מעט כסף ואין שום סיבה שהם לא יגיעו בשלמותם ליעד החדש. התפקיד הכי חשוב של שירותי הובלה מקצועיים הוא לשמור על הציוד שלכם. כאשר אתם סומכים על חברים ובני משפחה אתם עלולים לגלות שתהליך ההובלה מסובך יותר ממה שזה נראה ובדיעבד להפסיד יותר כסף בגלל ציוד שנחבל.
  • הטכנולוגיה: פסנתר או מכשיר חשמל כמו תנור, מקרר, מכונת כביסה וכן הלאה אלו פריטים אותם אי אפשר להעביר דרך הדלת של הבית או המסדרון ולא ניתן לפרק אותם מטבע הדברים. לא פעם הפתרון יהיה שימוש במנוף. אם מדובר באריזה של ציוד רגיש ויקר של חברה זו או אחרת ציוד האריזה צריך להיות ציוד עמיד בהתאם וכן הלאה. לכן צריך להבין כי שירותי הובלה הרבה פעמים הם מה שאף חבר או בן משפחה עם רכב גדול לא יכולים לספק.

מה תוכלו לקבל ממוביל בקריית אתא?

כבר הזכרנו קודם שעבודה של מוביל בקריית אתא לא מתרחשת מעצמה. מדובר בתהליך הכולל חלקים שונים של עבודה שבסופם מגיעים לתוצאה המוגמרת שהיא מעבר הדירה השלם. קיימים מקרים בהם אולי תעדיפו לוותר על שירות מסוים או שתרצו שחברת הובלות אחרת תעשה את העבודה במקום בגלל שיקולים תקציביים. השירותים אותם תוכלו לקבל מחברת הובלות בקריית אתא הם:

  • שירותי אריזה ואחסון: שירותי אריזה ואחסון כוללים אספקת ציוד מתאים לאריזה ואחסון תכולת דירה או בית עסק במידה ורוצים להכניס את הפריטים למעון החדש בשלבים.
  • פירוק והרכבה: כבר ציינו מקרים בהם יש צורך בהובלה של פריט גדול אותו לא ניתן לפרק. אבל מה קורה כאשר כן אפשר לפרק את הרהיטים ולא רוצים להשתמש במנוף אם זה בגלל המחיר שעולה להפעיל אותו ואם בגלל הפרוצדורה המורכבת? אז טוב שתהיה שם יד מקצועית שתפרק את הפריט ותאפשר העברה שלו בחלקים. לאחר מכן תוכלו לבקש סיוע בהרכבה של אותו פריט מחדש.
  • הובלה: הובלה זו מילה מצומצמת מכדי לתאר את מכלול העבודה השלם. אנחנו מדברים על הובלות מסוגים שונים עבור מטרות אחרות. הובלה של יחידת דיור שונה לחלוטין מהובלה שנעשה לפנטהאוז, הובלה של דירה לא דומה להובלה של מסעדה וכן הלאה. תהליך ההובלה כמובן כולל את כל מערך החשיבה העומד מאחורי שימוש כזה או אחר בטכנולוגיה לאורך תהליך העבודה. שימוש בטכנולוגיה כזו או אחרת יכול לכלול את כלי הרכב המיועדים למעבר, שימוש במנוף או במובילים ידניים ועוד.

אין לנו ספק כי את תהליך המעבר ניתן לבצע באופן רגוע ונעים הרבה יותר משחשבתם. כל שעליכם לעשות הוא למצוא מוביל מומלץ בקריית אתא עליו תוכלו לסמוך ובדיוק בשביל זה אנחנו כאן. אל תהססו לפנות אלינו בכל שעה. השאירו באמצעות הפורטל את הפרטים שלכם והמתינו לנציג שירות שיחזור אליכם במהירות כדי להבטיח שתמצאו בקלות שירותי הובלות בקריית אתא.

להובלות בקריית אתא על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

שירותים נוספים לתושבי קריית אתא

  • הובלת דירה בקריית אתא
  • הובלות מנוף בקריית אתא
  • קרטונים למעבר דירה בקריית אתא
  • הובלות קטנות בקריית אתא
  • הובלת משרדים בקריית אתא
  • הובלות לסטודנטים בקריית אתא
דילוג לתוכן