תפריט סגור

הובלות קטנות בגבעתיים

פורטל MoversTLV נותן לכם את החופש לבחור בחברת ההובלות הטובה ביותר עבורכם מתוך ארבע חברות הובלה מהמקצועיות והמשתלמות שמעניקות שירות של הובלות קטנות בגבעתיים ובאזור המרכז. השירות חינמי ופתוח עבורכם עשרים וארבע שעות ביממה. עליכם רק להיכנס לפורטל וכבר היום יהיו בידכם עד 4 הצעות מחר משתלמות מהמקצוענים שלנו.

להובלות קטנות בגבעתיים על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

הובלות קטנות בגבעתיים

מחירון הובלות קטנות בגבעתיים

פריט להובלה

טווחי מחירים להובלה

הובלת סלון דו מושבי

200-250 ₪

הובלת מיטת נוער

250-300 ₪

הובלת שידת טלוויזיה

200-350 ₪

הובלת מכונת כביסה

200-250 ₪

הובלת שולחן מחשב

200-250 ₪

הובלת שולחן מטבח

200-250 ₪

הובלת משרדים

500-800 ₪ לחדר

מהם השירותים שתוכלו לקבל מחברת הובלות קטנות בגבעתיים

  1. פירוק והרכבה של רהיטים שונים כמו מיטות, שולחנות, ארונות וכיוצא באלו
  2. העברה של פריטים בודדים מנקודה אחת לאחרת
  3. הובלה של ריהוט עדין הדורש הימנעות מרבית מטלטולים מיותרים, כמו פסנתר או כלי נגינה אחרים הדורשים תשומת לב מיוחדת
  4. הובלה באמצעות מנוף הרמה לקומות גבוהות

למי מיועד שירות של הובלות קטנות בגבעתיים?

הובלה קטנה בגבעתיים היא שירות שנולד מהצורך של סטודנטים וזוגות צעירים בעיקר, להם יש ציוד מועט, להעביר חלק קטן של חפצים מנקודה לנקודה. שירות הובלות קטנות הוא שירות זול יחסית לשירות מלא ומאפשר לכם להיעזר באנשי המקצוע הטובים בשוק במחירים נוחים. הובלה קטנה בגבעתיים יכולה להוריד מכם כאב ראש ולוודא כי הציוד שלכם נשאר שלם בכל תהליך המעבר.

להובלות קטנות בגבעתיים על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

3 יתרונות של שימוש בשירותים של הובלות קטנות בגבעתיים

  1. חיסכון בזמן. לא פעם תהליך המעבר נעשה בתוך פרק זמן בו אתם מתחילים לימודים או עבודה חדשה הדורשים מכם זמינות גבוהה. שירות של הובלות קטנות בחיפה נעשה ע"י אנשי מקצוע שיבטיחו לכם העברה מהירה ללא התערבות מיותרת מצדכם.
  2. שמירה על הגוף. הובלה זה אקט פיזי הדורש שמירה מוגברת על הגוף, גם אם מדובר בהובלות קטנות בגבעתיים. מטבע הדברים איש מקצוע יודע איך לשמור על הגוף שלו ומכיר את רף הסיבולת בו הוא יכול לעמוד. הובלה הנעשית בעזרת חברים ומשפחה לא כוללת את האתגרים הפיזיים העומדים בפני המעבירים היכולה להסב הרבה נזק מיותר לגוף.
  3. שמירה על הציוד עליו שילמתם בכסף רב. הציוד שלכם יקר ושילמתם עליו הרבה כסף. שווה להשקיע כמה שקלים כרגע כדי שזה ימנע מכם להפסיד כסף רב ע"י פגיעה בציוד, בין אם מדובר בהובלה של מערכת ישיבה או הובלה של כלי נגינה, כתוצאה מהעברה לא מיומנת.

שתי דרכים לייעל את תהליך הובלות קטנות בגבעתיים

  1. תכנון מקדים. הניסיון שלנו מוכיח כי פעמים רבות אנשים צעירים הנוטים להיות רוב הקהל של שירות מסוג הובלות קטנות בגבעתיים, יכולים להגיע לא מעט פעמים עד לרגע האחרון. ההמתנה לרגע האחרון גוזלת מכם את היכולת לבחור בחברת ההובלות שלכם מתוך רצון ודוחקת אתכם לבחור בחברת הובלות מתוך אילוצי הזמן. תכנון מקדים יכול לחסוך לכם קשיים מהסוג הזה וכמובן יעזור לכם להימנע מהובלה דחופה.
  2. קראו המלצות. קריאה מוקדמת של המלצות יכולה לתת לכם את התמונה הברורה ביותר עבור השירות אותו אתם עתידים לקבל.

אתם מוזמנים להזין את הפרטים שלכם כבר עכשיו ולקבל שיחה מנציג שירות תוך כ-10 דקות בלבד. מה שיבטיח את תחילת תהליך המעבר עוד היום. 

להובלות קטנות בגבעתיים על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

שירותים נוספים לתושבי גבעתיים

דילוג לתוכן