תפריט סגור

מה באמת חשוב לדעת לגבי הובלות

הובלות בתל אביב, דברים שחשוב לדעת

בעוד פחות מחודש אתם צריכים לעבור. לעבור דירה או משרד לעולם איננה מלאכה פשוטה ומלווה בדרך כלל בלא מעט כאבי ראש והתפעות לא צפויות בדרך. המצב מסתבך עוד יותר אם יש צורך לשכור חברה שתבצע את ההובלה. ועוד יותר מכך אם מה שאתם זקוקים לו הוא חברת הובלות בתל אביב.

אדם זר לא יבין את זאת, כמאמר השיר. אבל כל מי שניסה אי פעם להיכנס עם רכב אל תוך לב העסקים והמסחר של ישראל, מכיר את התחושה. רחובות חד צדדיים או כאלו שמבלי סיבה מוסברת נקטעים באין מוצא. לא משנה מה הסיבה, בעיר ללא הפסקה של ישראל אם אין לך היכרות מוקדמת טובה עם מפת התחבורה והכבישים ואת כלי התחבורה המתאים, רוב הסיכויים שאת יום המעבר תבלה בפקקים וניסיונות להתמצא במבוך הכבישים של העיר תל אביב.

שירותי הובלות בתל אביב, דברים שחשוב לדעת

מובילים ת"א אין דבר ששנוא על הישראלי יותר מאשר לצאת פראייר. אם הוא קנה מוצר ואפילו עברו מספר ימים והוא נתקל במוצר דומה במחיר מוזל של כמה שקלים, ירגיש מיד שיצא פראייר. אבל דווקא צורת החשיבה הזאת, מסוכנת מאד כאשר עומדת על הפרק החלטה חשובה כמו השכרת שירותי הובלות ובמיוחד אם מדובר בהשכרת שירותי הובלות בתל אביב. במקרה כזה, מאד יכול להיות שעדיף דווקא את החברה היקרה יותר מאשר זאת המציעה שירותי הובלה במחיר זול מהמקובל בשוק.

אז למה לשים לב?

אוקי. אם הגעתם לשלב הזה כנראה שאתם לוקחים את עניין המעבר ברצינות ואי אפשר להפחיד אתכם בקלות. אם כך, המשך הדברים מיועד במיוחד בשבילכם.

אז לפני שמשכירים חברת הובלות:

לפני שבוחרים את חברת ההובלות ומתחייבים בהסכם שאם לא יתאים לכם, אין דרך חזרה ואין הזדמנות שנייה, כדאי להקדיש כמה דקות לדברים שכדאי לשים אליהם לב לפני שבוחרים חברת הובלות בתל אביב:

  1. לא בטלפון! להשכיר את שירותיה של חברת הובלות אינו דבר של מה בכך וכדאי לדעת עם מי יש לכם עסק. אחרי שדיברתם עם נציג בטלפון, הזמינו אותו לביקור בבית או במשרד, הציגו בפניו את התכולה ורק אז בקשו ממנו הצעת מחיר סופית
  2. חברות רבות המספקות שירותי הובלות מעניקות בדרך כלל גם שירותי אריזה. האם באמת יש לכם חשק להפוך את הבית שלכם לסניף הסופרמרקט הקרוב העמוס בקרטוני אריזה? אולי עדיף לבחור חברת הובלות המציעה גם שירותי אריזה ובכך לחסוך לפחות חלק מכאב הראש והדאגות?
  3. חוזה. אל תסתפקו בתקיעת יד. ערכו חוזה מסודר, ערוך וחתום עם נציג חברת הובלות בתל אביב אשר בחרתם לבצע את שירותי ההובלה והאריזה של התכולה שלכם. במסגרת החוזה הכתוב גם תוכלו גם להגדיר את כל הפרטים הרלוונטיים כמו שעת תחילת העבודה, הפסקות, מספר העובדים, מחיר סופי והאם יש גם צורך לשלם תשלום נוסף לסבלים.

דילוג לתוכן