תפריט סגור

הובלת דירת סטודיו

מחפשים להוביל דירת סטודיו במחיר הכי משתלם?
למה לשבור את הראש ולהוביל את התכולה של דירת סטודיו לבד אם אפשר להיעזר במומחים שלנו?
פנו לצוות המומחים של MoversTLV ונשמח להציע לכם הצעת מחיר הוגנת להובלת דירת סטודיו עוד היום.

moverstlv הובלת דירת סטודיודירת סטודיו היא בדרך כלל דירה קטנה יחסית ולכן, איננה מכילה תכולה רבה. כך יוצא, שכאשר עולה הצורך להוביל דירת סטודיו, ברוב המקרים, חברות הובלות אשר מציעות הובלות קטנות או הובלות לסטודנטים יהוו הכתובת הטובה ביותר עבור מתן השירות.
היתרונות של חברות הובלה המבצעות הובלות קטנות טמונים בעובדה שמחירי העבודה של חברות כאלה יהיו נמוכים יותר, שאותן החברות תהיינה ברוב המקרים זמינות יותר לבצע את ההובלה, כך שגם במקרים בהם הצורך בהובלה הוא מיידי או קרוב לכך, לא תהיה בעיה למצוא חברת הובלה פנויה.

כאן חשוב לציין, שרבות מחברות ההובלה המתמחות בהובלות קטנות, מספקות שירותי הובלה בטנדר, כך שאם ההובלה כוללת פריטים רגישים יותר, אשר מסיבה כזאת או אחרת לא יכולים להיות מועברים באמצעות טנדר, כדאי לשים דגש גם על הנושא הזה.

הובלת דירת סטודיו – דגשים חשובים נוספים

יש עוד מספר פרמטרים עליהם כדאי לשים דגש בעת בחירת חברת ההובלה ובין היתר:

  • מקצועיות וניסיון – מומלץ לבחור חברת הובלה מקצועית ובעלת ניסיון בתחום של הובלת דירות סטודיו. ניתן לשאול מהן שנות הניסיון של אותה חברת ההובלה ואם יש אפשרות לקבל המלצות ייעודיות מלקוחות שהינם לקוחות עבר של אותה חברת הובלה.
  • מחיר השירות – מומלץ לעשות סקר מחירים על מנת לבחור חברת הובלה אשר תציע את המחיר ההוגן ביותר עבור שירותי ההובלה של דירת הסטודיו שלכם. בעת הגשת בקשה להצעת מחיר, חשוב לדייק כמה שיותר את הפרטים והמידע לגבי התכולה.
  • ביטוח תכולה – אם התכולה שלכם כוללת ציוד יקר במיוחד, כדאי לוודא שחברת ההובלה מבטחת את התכולה, מה שיסב שקט נפשי שגם במקרה בו חלילה התכולה תיפגע במהלך ההובלה, אתם עתידים לקבל פיצוי נאה בעבורה.
  • שירותים נוספים – גם בדירות סטודיו שברוב המקרים הינן דירות קטנות יחסית, יכול להיות פסנתר או פרטי ריהוט כבדים ומורכבים להובלה. לכן, במקרים בהם אתם חושבים שיכול לעלות הצורך בשירותי הובלת מנוף, כדאי לוודא שהחברה הנבחרת מציעה גם את השירותים הללו.

דבר זה נכון גם כאשר עולה הצורך בשירותי אריזה או בשירות של פירוק, הרכבה והובלת ארונות ורהיטים שונים.
דגש על הפרמטרים הללו יבטיח לכם בחירה מושכלת ונבונה בבחירת חברת ההובלה וכמובן, גם את השקט הנפשי שההובלה הולכת להתבצע בצורה המצופה.

שמים דגש על כל הפרמטרים
בחירה מושכלת בחברת הובלה אמורה לקחת בחשבון את כל הדגשים אשר צוינו ולמצוא חברת הובלה שהיא גם מקצועית ומנוסה וגם מציעה את שירותיה בעלות אטרקטיבית.

"פורטל הובלות" מאפשר לכל מי שתר אחר חברת הובלה ולא רוצה להתפשר על פחות מהשירות הטוב והמשתלם ביותר, ליהנות ממענה על מבוקשו בצורה פשוטה ומהירה.
בין אם אתם מתעניינים בהובלת ריצוף קרמיקה הישן, מיטה או כל פריט אחר בבית, אנחנו תמיד כאן לשרותכם!

כל שצריך לעשות לצורך המטרה, זה פשוט למלא טופס ייעודי אשר נמצא בתוך "פורטל הובלות" ובתוך זמן קצר נציג מטעם הפורטל יחזור אליכם, ייקח מכם את כל הפרטים לגבי חברת ההובלה אותה אתם מחפשים וידאג שתקבלו מספר הצעות מחיר מחברות הובלה שונות אשר ערוכות לספק את השירות.
מעוניינים בשירות הובלת דירת סטודיו? מוזמנים ליצור קשר כבר היום עם "פורטל ההובלות" בטלפון –  072-3728-449

דילוג לתוכן