תפריט סגור

הובלות בפתח תקווה

אין לזלזל בבחירה נכונה ומושכלת של שירותי הובלות בפתח תקווה. כאשר אתם מסוגלים לסמוך על חברת ההובלות בה בחרתם לצורך המעבר אתם מאפשרים לעצמכם להוריד לפחות דבר אחד מהראש. כולנו מכירים את התחושות הלא פשוטות המתלוות למעבר דירה או בית עסק. התחלות חדשות אף פעם לא קלות ואין שום סיבה להוסיף עליהן מתח ולחץ הקשורים להתארגנות בבית החדש. כדי שתוכלו לבחור בקלות חברת הובלות בפתח תקווה אנחנו ב- MoversTLV יצרנו פורטל שיעניק לכם רשימה של עד ארבע חברות הובלה מומלצות בפתח תקווה לאחר הזנה מהירה של כמה פרטים. הפורטל חינמי ונותן שירות עשרים וארבע שעות ביממה.

להובלות בפתח תקווה על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

הובלות בפתח תקווה

מחירון הובלות בפתח תקווה

פריט להובלה

טווחי מחירים להובלה

הובלת מיטה זוגית

250-400 ₪

הובלת ארון הזזה 2 דלתות

300-500 ₪

הובלת שידת טלוויזיה

200-350 ₪

הובלת מקרר

250-400 ₪

הובלת סלון סט 1+2+3

300-400 ₪

הובלת פינת אוכל

250-400 ₪

הובלת דירה 2-4 חדרים

1000-4000 ₪

הובלת דירה 5-7 חדרים

4000-7000 ₪

הובלת משרדים

500-800 ₪ לחדר

השלבים הראשונים שיש לעשות לפני שמזמינים הובלות בפתח תקווה

לא פעם אנו נתקלים בלקוחות חרוצים המקבלים החלטה לעבור דירה וישר מתקשרים לחברת הובלות. לעיתים אנו נתקלים בדוגמא ההפוכה והיא של לקוחות שעד בוקר יום המעבר עדיין לא בחרו חברת הובלות. לא פעם התדמית של מעבר דירה לחוץ ומתוח נוצרת בעקבות תכנון לקוי של העברת הדירה. כמו בתחומים נוספים חשיבה מוקדמת יכולה לחסוך לכם לא מעט.
אז למה בעצם אנחנו מתכוונים כאשר אנחנו מדברים על חשיבה מוקדמת?

ראשית, אנחנו מדברים על מיקוד: מה אתם מחפשים? עולם ההובלות מכיל בתוכו שירותים שונים ולא בכל מקרה צריך להיעזר בכולם. חישבו מה אתם מעבירים? מתי אתם רוצים לבצע את ההעברה? האם אתם משרד המחזיק בהרבה ציוד רגיש ויקר? או האם אתם סטודנטים הזקוקים להובלה של דירה קטנה או זוג צעיר הצריך מעט עזרה? ככל שתגיעו יותר ממוקדים כך השירות אותו תקבלו יהיה טוב יותר ויענה על צרכיכם באופן מדויק יותר.

שנית, חשבו על לוח הזמנים מראש: מוביל בפתח תקווה יכול לסייע לכם בהרבה דברים. אבל אף אחד לא יכול לשריין לכם את חברת ההובלה ולהרים את הטלפון זמן מראש. יש תקופות בשנה בהן העומס על חברות ההובלה גדול יותר. בדרך כלל העומס יהיה סביב תחילת שנת הלימודים. אל תחכו לרגע האחרון. חודשיים מראש זה כבר זמן מצוין לקבוע עם חברת ההובלות בה בחרתם. שימו לב כי אתם מקדישים מספיק זמן לביצוע המעבר באופן כזה שלא יכניס אתכם למתח ולחץ מיותרים.

מה יכול להעניק לכם מוביל בפתח תקווה?

  1. הובלה: אנחנו יודעים שזה נשמע כאילו כמעט מיותר לציין זאת אבל מוביל מומלץ בפתח תקווה יהיה זה שמכיר את טוואי השטח וידע איפה נכון לרוקן את הפריטים שלכם באופן כזה שלא יצור פקק תנועה. תאמינו לנו כי ביום המעבר שלכם הדבר האחרון אתו תרצו להתמודד זה מוביל שלא מכיר את העיר שלכם.
  2. אריזה: לא פעם אנחנו פוגשים לקוחות החושבים כי זה שלב שניתן לוותר עליו. הרי מה כל כך מסובך להכניס כמה כוסות לתוך ארגז שמצאנו בשכונה? אלא שלעיתים ממש קשה לתפוס עד כמה אריזה נכונה יכולה להקל ולתמוך על כל שלבי המעבר. אריזה מסודרת מראש, עם קרטונים מתאימים ואיכותיים גם יכולה לעשות כמעט חצי מהעבודה כאשר אנחנו מדברים על שלבי הפריקה והארגון המחודש במעון החדש. אם אתם משפחה עם ילדים קטנים או מתחילים מקום עבודה חדש, האמינו לנו כי השירות הזה יכול להקל עליכם במיוחד.
  3. הובלות מנוף: אם אתם צריכים להעביר פריטים רגישים ולא רוצים לטלטל אותם או עוברים לקומה גבוהה ייתכן ותשמחו להיעזר בשירותים של הובלות מנוף. הובלות מנוף גם יכולות לקצר את תהליך המעבר מאוד במידה ואתם צריכים שירותי הובלה מהיום למחר.
  4. פירוק והרכבה: אי אפשר להוביל רהיטים גדולים באופן פשוט שכן הם בדרך כלל לא עוברים בדלת או במסדרון בצורה חלקה. לכן חשוב שיהיה שם בעל מקצוע שידע לפרק ולהרכיב אותם מחדש.

מדינת ישראל היא מדינה שיקר לחיות בה. אנחנו לא מגלים כאן שום דבר חדש. אבל אנחנו כן יכולים להעיד מהניסיון האישי שלנו כי הפורטל של MoversTLV יכול לחסוך לכם לא מעט מעלויות המעבר. הובלות בפתח תקווה לא צריכות לקרוע לכם את הכיס כדי לעשות עבודה טובה. אנחנו מזמינים אתכם להזין את הפרטים שלכם עוד היום כדי להתחיל בבירור שיעזור לכם להתחיל את תהליך המעבר.

להובלות בפתח תקווה על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

שירותים נוספים לתושבי פתח תקווה

דילוג לתוכן